(යොහාන් භාසුර)
ශ්රී ලංකාවේ රාජ්ය ආයතන මහජන සේවා සැපයීම සඳහා හඳුන්වා දී ඇති දුරකථනවලින් සියයට 71 ක් නිසිපරිදි ක්රියාත්මක නොවන්නේ යැයි පේරාදේණිය විශ්වවිද්යාලය කළ සමීක්ෂණයකින් හෙළි වී තිබේ.
රාජ්ය ආයතනවල ජනතාව වෙනුවෙන් වෙන්කර ඇති දුරකථනවලින් සියයට 29 ක් පමණ නිසි පරිදි ක්රියාත්මක වන බවත් දුරකථන සියයට 22 කට කිසිඳු නිලධාරීයෙක් ප්රතිචාර නොදක්වන බවත් පේරාදේණිය විශ්වවිද්යාලයේ ජ්යෙෂ්ඨ මහාචාර්ය වසන්ත අතුකෝරළ මහතා පැවසීය.
එම සමීක්ෂණයට ලක්වූ ප්රාදේශීය සභා 98 න් සියයට 14 ක දුරකථන අක්රීය බවත් සියයට 42 ක් පමණක් ප්රතිචාර දක්වන අතර සියයට 45 ක් ප්රතිචාර නොදක්වන බවත් මහාචාර්යවරයා කීය.
එදා මෙදාතුර ශ්රී ලාංකීය දේපල වෙළදාම් ක්ෂේත්රයේ දැවැන්තම සහ අති සුඛෝපභෝගී නිවාස සංකීර්ණ ව්යාපෘතිය වන Pentara Residencies තුන්මුල්ල හංදිය ,The Address in Colombo එළි දැක්වීම
xඅඛණ්ඩව 8වන වරටත් ‘ඉහළම ජනාදරයට පත් ජීවිත රක්ෂණ සන්නාමය‘ ශ්රී ලංකා ඉන්ෂුවරන්ස් ලයිෆ් (SLICLL) නැවත වරක් මෙරට ඉහලම ජනාදරයට පත් ජීවිත රක්ෂණ සන්නාමය ලෙස LMD හි
සීඝ්රයෙන් පරිවර්තනය වෙමින් පවතින ශ්රී ලංකාවේ සෞඛ්ය සේවා ක්ෂේත්රයට නායකත්වය දෙන හේමාස් රෝහලේ අලූත්ම හඳුන්වාදීම හේමාස් හෙල්ත් ප්ලස් ( Hemas Health P
මහජන සේවා දුරකථන සියයට 71ක් අක්රීයයි
Sam Monday, 26 February 2024 09:15 PM
කොච්චර හොඳද .මම හිතුවේ 100% ම වැඩ නෑ කියලා.29% වැඩ කරන එක කොච්චර දෙයක්ද ?
Lalla Tuesday, 27 February 2024 08:44 AM
ලංකා බෙල් දුරකථන තිබූ රාජ්ය ආයතනවල දුරකථන දැන් අක්රීයයි. ඔවුන් කිසිම දැනුම්දීමක් නොකර සේවය නවතා දැම්මේ. විදුලි සංදේශ නියාමන කොමිසම නිදියගෙනද? නැතිනම් ජරාව කාලා අවසර දීලාද?
නිහාල් Tuesday, 27 February 2024 10:01 AM
ප්රතිචාර දක්වන අයත් කතාකරන්නේ කිසිම ශිෂ්ඨ සම්පන්න විදියට නෙවෙයි. මුලින්ම එයාලාට කියලා දෙන්න ඕනෑ. කොහොමද වැදගත් විදියට කතා කරන්නේ කියලා...!