( නාලක සංජීව දහනායක)
මහනුවර නගරයේ පවතින අධික රථවාහන තදබදය තුරන් කිරීම සදහා ක්රියාත්මක කෙරෙන විදුලි දුම්රිය මාර්ගයක් ඉදිකිරීමට රජය තීරණය කර ඇත.
මහනුවර තදාසන්න දුම්රිය මාර්ග ව්යාපෘතිය යටතේ මෙය ඉදිකෙරෙන අතර එය මෙරට පළමු විදුලි දුම්රිය මාර්ගය වේ.
ඒ අනුව මෙම දුම්රිය මාර්ගය රඹුක්කන සිට කඩුගන්නාව දක්වාත්, කඩුගන්නාවේ සිට මහනුවර හරහා කටුගස්තොට දක්වාත් ද්විත්ව දුම්රිය මාර්ගයක් ඉදිකරනු ලැබේ.
එමෙන්ම කඩුගන්නාවේ සිට ගම්පොළ දක්වා දැනට ඉදිකෙරෙන දුම්රිය මාර්ගය නාවලපිටිය දක්වාම දීර්ඝ කිරීමට නියමිතය.
මෙම දුම්රිය මාර්ගය කොන්ක්රිටි කුළුණු මත ඉදිකෙරෙන අතර ශ්රී දළදා මාළිගාව ඉක්මවන තෙක් කිලෝමීටර එකහමාරක් පමණ භූගත උමං මාර්ගයක් සේ ඉදිකරන බව මගී ප්රවාහන කළමණාකරණ අමාත්යංශයේ ප්රකාශකයකු ලංකාදීපයට පැවැසීය. එමෙන්ම මහනුවර ගුඞ්ෂෙඞ් බස්නැවතුම්පළ හා ඒ අවට ප්රදේශය ප්රවාහන මධ්යස්ථානයක් සේ සංවර්ධනය කරන බවද එම ප්රකාශකයා කීය.
ස්පාඤ්ඤ සමාගමක් විසින් මෙහි ඉදිකිරීම් කටයුතු සිදුකෙරෙන අතර ඒ සදහා ඇමරිකානු ඩොලර් මිලියන 2020ක් ඇස්තමේන්තු කර ඇති අතර 2023 වසර වනවටි මෙම ව්යාපෘතිය අවසන් කිරීමට නියමිතය.
මෙම වසර ආරම්භ වී අද (23) දක්වා කාලය තුළ දී වෙඩි තැබීමේ සිද්ධි 27 ක් වාර්තා වී ඇති අතර එම සිද්ධීන් නිසාවෙන් පුද්ගලයින් 22 ක් ජීවිතක්ෂයට පත්ව ඇතැයි පොලිසිය පවසය
ඉන්දියාවේ සිට මුහුදු මගින් නීතී විරෝධීව මෙරටට ගෙන්වා,කොළඹට ප්රවාහනය කරමින් තිබූ එන්නත්,කෘමි නාශක සහ එන්සල් තොගයක් සහිත කැබ් රියක් එහි රියදුරු ද සමඟ ක
බටපොළ ප්රදේශයේ හෝටලයක පැවති මංගල උත්සවයකට ගිය කරන්දෙණියේ තරුණයෙකු ඉතා අභිරහස් ලෙස මිය ගොස් සිටීයදී බටපොළ ගල්හිරේ අඹගහහන්දිය තොටුපොළට ආසන්න බොරලු
අපරික්ෂාකාරි ලෙස පෞද්ගලික බස් රථයක් ධාවනය කළ රියැදුරකු පිළිබදව සැක සිතා අත් අඩංගුවට ගෙන පරීක්ෂා කිරීමේදී ඔහු ගංජා පානය කර ඇති බව තහවරු වු බව ආරච්චිකට්
පවුල් ආරවුලක් දුර දිගයාමෙන් බිරියට තියුණු ආයුධයකින් පහරදී කපා කොටා ඝාතනය කළ සැමියා ඊයේ (22) අත්අඩංගුවට ගත් බව රත්තොට පොලිසිය පවසයි.
හිටපු ජනාධිපති රනිල් වික්රමසිංහ මහතාගේ ජන්ම දිනයට සුබ පතමින් ශ්රී ලංකාවේ චීන තානාපති චී ෂෙන් හොන්ග් මහතා රනිල් වික්රමසිංහ මහතාට කොළඹදී රාත්රී භෝ
ප්රයිම් සමූහය ශ්රී ලංකාවේ දේපළ වෙළඳාම් ක්ෂේත්රයේ පෙරළියක් සිදුකරමින් නව ගෙවීම් ක්රමවේදයක් හඳුන්වා දීමට පසුගියදා කටයුතු කළේ ය.
දේශයේ ආරක්ෂකයා ලෙස ශ්රී ලංකා ඉන්ෂුවරන්ස් ලයිෆ් (SLIC Life) රටේ අනාගත පරපුරේ වැඩිදියුණුව සඳහා නිරන්තරයෙන් දායක වී ඇත. ශ්රී ලංකාවේ පවතින වඩාත්ම උපයන රාජ්
ඇතැම් මිනිසුන් ගෙන් නික්මෙන ප්රභාව බොහෝ ප්රිය මනාප ය. ඔවුන්ව දැකීම පවා මහත් සැනසීමක් ගෙන දෙනු ඇත. ඔවුන් සමීපයෙහි සිටින කළ මහත් සැනසීමක්, සුවදායක බවක්
මහනුවරට විදුලි දුම්රිය මාර්ගයක්
Sanath Kandy Sunday, 01 March 2020 11:10 AM
මහනුවර සියලුම පාසල් නගරයෙන් පිටතට රැගෙන යාමෙන් නගරයේ වාහන තදබදය සියයට අසූවකින් පමණ අඩු කරගත හැකියි. නගරය තුළ පාසල් පිරී පවතිද්දී නගර සීමාවේ ඇති පාසල් වැසීයමින් පවතිනවා.
sachithMonday, 02 March 2020 06:29 AM
අනිවාර්යයෙන්ම......ගොඩක්ම දුරට බැරිනම් අඩුම ගානේ මහයියාවෙන් පස්සේ හරියට හරි දැම්මනම් හරි. අනිත් එක තොග වෙළඳසැල්. ඒවත් නගරයෙන් පිට කටුගස්තොට වගේ ගෙනිච්චනම් හරි. නැතුව විදුලි කෝච්චි නෙවෙයි මොනවා දැම්මත් ඕක අඩු වෙන්නේ නෑ.
Pradeep Sunday, 01 March 2020 11:54 AM
නියමයි.. ඔන්න ඕවනේ සංවර්ධන කටයුතු කියන්නේ. හැබැයි ඉතිං ව්යාපෘතියට වෙන්කරන මුදලින් ගසා කන්නේ නැතුව වැඩේ හරියටම කරමු.
chaminda Sunday, 01 March 2020 12:25 PM
පිස්සු කියවන්ඩ එපා සනත්
mihira Sunday, 01 March 2020 12:34 PM
3-2 දෙන්න. ඉක්මනින් උඩින් යන්න හදයි.
Jaya Sunday, 01 March 2020 01:57 PM
ලෝක උරුමය නිසා නුවර දියුණු කරන්න අමාරුයි. මාර්ග පුළුල් කරන්න බෑ සුද්දගෙ උරුමෙ විනාස වෙන නිසා. පාසැල් ඉවත් කිරීම නම් කොහෙත්ම කරන්න බැරි වැඩක්. සියලූම රාජ්ය ආයතන කාර්යාල පල්ලෙකැලේට රැගන යා යුතුයි. වැව රවුම මාර්ගය වෙනුවට අනිවාර්යෙන්ම වෙනත් මාර්ගයක් අවශ්යයි. වැව රවුම විකල්ප මාර්ගයක් විය යුතුයි. මහියංගනය දෙසින් පැමිනෙන වාහන වෙනත් මාර්ගයක් ඔස්සෙ ගුඩ් ශෙඩ් බස් නැවතුම වෙත අර්ගෙන ආ යුතුයි. ඒ සඳහා ධර්මරාජය අසලින් වැව ඉහළ මාර්ගය යොදාගත හැකියි. සියල්ලටම කලින් ගුඩ් ශෙඩ් බස් නැවතුමේ වැසිකිලිය පිරිසිදු කළ යුතුය.
lanka Sunday, 01 March 2020 02:03 PM
දැනට තිබෙන ඩොලර් මිල අනුව රුපියල් කෝටි 37,000 ක වැඩක්. ඕක හදලා වැඩ පටන් ගත්තම මාසෙකට කෝටි 100 ක් ටිකට් මගින් ආදායම තිබුනොත් සහ එම මුදලම බැගින් ගෙවුවොත් අවුරුදු 30 ක් යනවා ගෙවල ඉවර වෙන්න. මාසෙට කෝටි 50 ක් ආදායම තිබුනොත් සහ එම මුදලම බැගින් ගෙව්වොත් අවුරුදු 60 ක් යනවා ගෙවල ඉවරවෙන්න. මාසෙට කෝටි 10 ක් ආදායම තිබුනොත් සහ එම මුදලම බැගින් ගෙවුවොත් අවුරුදු 300 කට වඩා යනවා ගෙවලා ඉවරවෙන්න. සාමාන්යයෙන් පාලම් මත දිවෙන විදුලි රේල් පාරවල් හදද්දී නඩත්තු වියදම අදිකයි සහ නිතරම නඩත්තු කරන්නත් වෙනවා ඒ සඳහා තවත් මුදල් නිතරම ඕන වෙනවා. ඕක හදාල ඉවර උනාම මාසෙකට කොපමණ ආදායමක් ලැබෙයි කියල තක්සේරුවක් තියෙනවද ? එහෙමනම් ඒ කොපමණක්ද ? ඕව දුර දිග බලන්නේ නැතුව කරන්න ගිහින් පස්සේ අනාගත්තොත් පරිප්පු කන්න වෙන්නේ මුළු රටේම ජනතාවටයි.
AsankaSunday, 01 March 2020 06:01 PM
සහතික ඇත්ත... කොච්චර කැමති වුනත් විදුලි දුම්රියවල යන්න සුද්දා වගේ අපේ රටට මෙවැනි දැවැන්ත ව්යාපෘති ගැලපෙන්නේ නැහැ.
indiaSunday, 01 March 2020 11:01 PM
තියෙන දුම්රියත් පාඩුපිට පාඩු කකා කරන අස්සේ විදුලි දුම්රිය ගැන තව මොන කතාද..? ලයිට් කපපු ගමන් දුම්රියත් එතැනම තමයි...
Amula Sunday, 01 March 2020 03:48 PM
බොහොම හොද දෙයක්. නමුත් මෙහිදී බලන්න ඕන ලැබෙන ආදායමට වඩා ගහන කොමිස් එකයි. මේවා හුදෙක් කොමිස් මත කෙරෙන ව්යාපාර නේ.
Ayiyo salli Sunday, 01 March 2020 10:15 PM
තවත් සුරංගනා කතාවක්.
Sarath R Sunday, 01 March 2020 10:53 PM
මේ කමෙන්ට්ස් දාලා තියෙන ළිං මැඩියන් නිසා කවදාකවත් රටක් දියුණු කරන්න බෑ. “බලන් කඩතුරා හැර දෑසේ...”
mahinda Sunday, 01 March 2020 10:55 PM
ජනතාවට පරිප්පු වුණාට කරවන අයට හැම්බේකන්, චීස්, බටර් විස්කි, බ්රැන්ඩි ලැබෙනවා...
Ruby Monday, 02 March 2020 04:11 AM
ලංකා, වගේ අය සිටිනකම් අපේ රට කිසිදා සංවර්ධනය නොවේ.
Vernon Monday, 02 March 2020 05:36 AM
රඹුක්කන සිට කඩුගන්නාව දක්වා දුම්රිය මාර්ග 2 ඉදිකිරීම කතාකිරිම විහිලුවකි. ඒම කොටසේ පයින් ගොස් එහි තත්වය බලන්න. නුවරට සුදුසුම ක්රමය නම් නුවරින් විහිදෙන ප්රධාන මාර්ගයන්හි සැටලයිට් බස් පොලවල් සාදා, එම පොලවල් අතර ශටල් බස් සේවාවන් පැවැත්වීමයි. දුම්රිය සේවා දියුණු කිරීමට අමතරව මෙවා ඉටුකල යුතුයි.
sachithMonday, 02 March 2020 06:31 AM
වෙනවට කියනවා නෙවෙයිනේ මහත්තයෝ. ඡන්දෙත් ලග නිසා කියන ඒවනේ. නැත්නම් කඩුගන්නාව නුවර ටිකවත් ද්විත්ව දුම්ර්ය මාර්ගයක් හදන්න පුලුවන්නේ. එතකොට නිතරම කඩුගන්නාව නුවර අතරේ දුම්රිය වාර පවත්වන්න පුළුවන්. ලේසියෙන් කරන්න පුළුවන් ඒවා තියාගෙන මෙයාල කරන්නේ ලොකුම කොමිස් කුට්ටියක් කඩාගන්න පුළුවන් ඒවනේ.