රංජන් කස්තුරි
ඉන්ධන මිල වැඩිවීමට සාපේක්ෂව බස් ගාස්තු සියයට 20න් ඉහළ නැංවීමටත් අවම බස් ගාස්තුව රුපියල් 10 සිට 15 දක්වා ඉහළ නැංවීමටත් කටයුතු කරන බව සමස්ත ලංකා පෞද්ගලික බස් සමාගම් සම්මේලනය සඳහන් කරයි.
බස් ගාස්තුව එලෙස ඉහළ නොදැමුවහොත් ලබන බදාදා (16) මධ්යම රාත්රියේ සිට අඛණ්ඩ බස් වර්ජනයක් දියත් කරන බව ද එම සම්මේලනය සඳහන් කරයි.
ඉන්ධන ගාස්තු වැඩිවීම නිසා පිරිවැය ඉහළ ගොස් පාඩු ලබන තත්ත්වයකට පත්ව ඇති හෙයින් බස් ගාස්තු ඉහළ නැංවීමෙන් තොර විකල්පයක් නැතැයි ද එස සම්මේලනය කියයි.
ජාත්යන්තර වෙළෙඳපොළ පිලිබඳ විශේෂඥතාවක් ඇති ඩිජිටල් පරිවර්තන සමාගමක් වන Victrix Tech (Pvt) Ltd, ශ්රී ලංකාවේ ව්යාපාරික වෙළඳපොළ සඳහා සිය ව්යාපාර කටයුතු පුළුල් කර
පැවති 7 වන ගෝලීය ව්යාපාර නායකත්ව සංසදයේදී, ලෝක සාමය සහ රාජ්ය තාන්ත්රික සංවිධානය (WPDO) වෙතින් තිරසාරභාවය සහ සාමය සඳහා වූ සුවිශේෂී දායකත්වය වෙනුවෙන් මොහ
NSBM හරිත සරසවිය මැයි 17 සහ 18 යන දෙදින පවත්වන ’’NSBM Open Day’’ සමඟ මහජන ප්රදර්ශනය සඳහා විවෘත වේ.
අවම බස් ගාස්තුව 10 සිට 15ට වැඩි කරන්න ඉල්ලයි
RNG Sunday, 13 May 2018 03:04 PM
වෙනදා අවම බස් ගාස්තුව වැඩි වෙන්නෙ උපරිම රුපියලකින් නැත්නම් දෙකකින්.
සතයපාල Sunday, 13 May 2018 03:35 PM
ජෙ.ආර්. කියන දේශපාලනමය පාලකයා මේ රටට කල දේවල් වලින් එකක් තමයි මේ පෞද්ගලික බස් සේවය. ආරම්භයේ සිටම කිසිම විනයක් ප්රතිපත්තියක් හා සංවරභාවයක් නැති මූර්ගයෝ කොටසකට සමාන බහුතරයක් තමයි. මෙම සේවයේ අයිතිකරුවන් හා සේවකයින් ලෙස කටයුතු කරන්නේ. තමන්ගේ ඉල්ලීම් ඉටු කරන්න මගී ජනතාව ප්රාණ ඇපයට තබා ගන්න හදන මේ මැර කල්ලිය වහාම පාලනය කළයුතුය. බස් ගාස්තු වැඩි කිරීම හැර වෙනත් කිසිම කාර්යයක් සම්බන්ධයෙන් උනන්දු නොවන මේ තක්කඩි රැලේ බහුතරය 2007 ජනවාරි 1දා සිට මගින්ට ටිකට් පතක් නිකුත් කිරීම අනිවාර්යය කළද අද දක්වා එය ක්රියාත්මක නොකරයි. ඒවගේම සෙමින් ධාවනය කිරීම බස් නැවතුම් පොළවල්වල දිගු වෙලාවක් නවතාගෙන සිටීම, අධික ලෙස මගින් පටවාගෙන යාම හා රාත්රී 7න් පසු බස් ධාවනයේ නොයේදීම වැනි කරුණු හේතුවෙන් මගියා මහත් පීඩාවට පත්කරන මේ නඩය වඩා යහපත් සේවයක් ක්රියාත්මක කරන තුරු බස් ගාස්තු වැඩි නොකළ යුතුය.
SapumalMonday, 14 May 2018 02:19 AM
ඔබතුමාගේ අදහස් සමඟ එකඟ වෙමි. බස් ගැමුණු ඇතුළු කල්ලිය තෙල් මිල අඩුවූ අවස්ථාවල බස් ගාස්තු අඩුකලේ නැහැ.තෙල් මිල වැඩිවූ හැම අවස්ථා වලදී ප්රමාණයටත් වඩා ගාස්තු වැඩිකර ගත්තා.ඩීසල් වැඩිවීමේ අනුපාතයට පමණක් ගාස්තු වැඩිකළ යුතුයි.බස්කාරයන් මාධ්ය සංදර්ශන තියන්නේ හරියට රටේ ඉන්න මහා කෙරුමලා කියා හිතාගෙන වෙන්න ඇති.
THILINA Sunday, 13 May 2018 04:11 PM
බස් ගැමුණු සහ අනිත් ඇම්බැට්ටයෝ අහිංසක බස් මගීන්ගේ ලේඋරා බොන ලේ මාපිල්ලූ වගේ හරියට.
de silva Sunday, 13 May 2018 06:32 PM
ඩිසල් මිලවැඩිවෙලා තිබෙන්නේ 20% අඩු ප්රමාණයක් මේගොල්ල අවම බස් ගාස්තු 50% වැඩි කරනලෙස ඉල්ලන්නේ කොහොමද ? කරුණාකර මේ බස් ඔක්කොම ජනසතු කරන්න
BamunuarachchiMonday, 14 May 2018 01:20 AM
ඒ කාලයේ පුද්ගලික ආයතන ජනසතු කරන්න තරම් ශක්තියක් තිබුනා දේශපාලකයෝ යහපාලක ආණ්ඩුව අහලකින් වත් ගිහිල්ලා නැත. ජනසතු කිරීමේ හැකියාවක් මුවූන්ට හිතන්නවත් බැරිය. අනික ජනසතු කිරීමම ප්රශ්නයට උත්තරය නොවේ. ලංගමයත් තවදුරටත් ශක්තිමත් කිරීම නම් එක්තරා පිලියමක් වේ.
රොෂාන් Sunday, 13 May 2018 06:54 PM
බස් කර්මාන්තය රැක ගැනීමට බස් ගාස්තු වැඩි කිරීම ඉතාම සාධාරණයි. මේ කලේ රුපියල් පහක් හිඟන්නෙකුට දුන්නත් විසි කරනවා. ඒ වගේම ගැමුණු මහත්මයා වැනි උගත්, බුද්ධිමත් අය තීරන ගන්නේ දුර දක්නා නුවනින් හොඳට හිතා බලලයි.
මිනුෂා Monday, 14 May 2018 02:49 AM
රොෂාන් බස් කාරයෙක් වගේ
ඩී. ජයදේව Monday, 14 May 2018 03:57 AM
පුළුවන් නම් දවස් තුනක් වර්ජනය කරලා පෙන්නන්න කියන්න. බඩගිනි වෙනකොට එකා දෙන්නා හිමින් හිමින් බස් දායි පාරට.
kithsiri Monday, 14 May 2018 04:00 AM
වර්ෂ 2010 ලංකාවේ ඩීසල් මිල රු.110 ට ත්, 2012 සිට 2014 අතර රු.111 - රු.121 අතරත් තිබිල තියනවා. ඒ කාලේ අගේට රු. 9 ට 10 ට දිව්වේ... මේ මිනිස්සු ගණන් අඩුවෙනකොට නිහඬව ඉඳලා, ආපහු පරණ ගානට එනකොට ගාස්තු වැඩිකරන්න ඉල්ලනවා. අපේ රටේ පෙට්රල්, ඩීසල් මිල කවදාවත් අඩුකරන්න හොඳ නැහැ.
Magiya Monday, 14 May 2018 05:25 AM
බස් ගාස්තුවක් නියම කරන්නේ මගියකුට ඉඳගෙන යාමට නේද ? එක බස් මුදලාලි කෙනෙක් වත් අඩුගානේ රජය වත් මේ ගැන බලලා තියෙනවද ? මේ රටේ මිනිස්සු උදේට හිරවෙලා බස් වල යන හැටි බැලුවම ඒකට වෙනම දීමනාවක් දෙන්න ඕනෑ. නමුත් හැම ආණ්ඩුවක්ම බස් මුදලාලිට තර්ජනයට බයවෙලා ගාස්තු වැඩිකරනවා. ගාස්තු වැඩිකරනකොට මගී පහසුකම් වැඩිකිරීම ගැන බලන්න කවුරුවත් නැද්ද ? ප්රවාහන ඇමතිලා දෙන්නයි රාජ්ය ඇමතියි තව පළාත් ප්රවාහන ඇමතිලා 9 යි. මේ අයගෙ කාර්යභාරය මොකක්ද ? මගී පහසුකම් වැඩිකිරීම ගැන බලන්න බැරි ඇමතිලා රටට මොකටද ?
Bud dillaMonday, 14 May 2018 06:52 AM
නිමල් මල්ලි දන්නේ නැතිව ඇති (පත්තරේ නොබලන කම්) බස් ඩිපෝවල අලුත්වැඩියා කරන්න පුළුවන් බස් තිබෙන බව... අර ගෙන්වපු විදුලි බලයෙන් දුවන බස් කොළඹ නගරයේ පේන්න නම් නැත.
පුෂ්පකුමාර Monday, 14 May 2018 06:27 AM
රොෂාන් කියලා තියනවා වගේ බස් ගාස්තුව වැඩි කිරීම සාධාරණයි. අනික ගැමුණු කියන්නේ වර්තමානයේ මාධ්ය ඉදිරියට ඇවිත් බස් ගාස්තු ගැන පමණක් නොවේ රටේ උසස් අධ්යාපනය ගැනත් කතා කරන උදාර චරිතයක්. එවැනි උගත් අය ඉල්ලා සිටින දේ අපට බැහැර කල නොහැකියි. එවන් උතුම් චරිත සමාජයට දායාද කල ශ්රී ලංකාවේ සියලුම ජන මාධ්ය වලටත් අපගේ කෘතගුණ භාවය පලකරමු.
තුශාර මල්ලි Monday, 14 May 2018 06:54 AM
ත්රීවීල් වලිනුත් කරන්නේ පොදු මගී සේවයක්. ත්රීවීල් එකේ යන්න පුළුවන් උපරිම මගීන් ගණන 3යි. 4ක් ගියොත් දඩ. ඒත් ඇයි මේ බස්වලට මගීන් සීමාවක් නැත්තේ? පොල් පටවනවා වගේ පටවනවා. ඇයි?මේකට ක්රියාමාර්ගයක් ගන්නේ නැත්තේ?
de silva berlin Monday, 14 May 2018 06:56 AM
බමුණුආරච්චි මහත්මයාගේ අදහස මමත් පිළිගන්නවා. අවුරුදු පතා ශ්රී ලන්කන් ගුවන් සේවයේ පාඩුව පියවන්න රුපියල් කෝටි 1000 ත් 2000 ත් අතර මුදලක් පසුගිය වසර 7-8 තුළ මහා භාණ්ඩාගාරයෙන් ගෙවල තිබෙනවා. මේකේ කළමනාකාරීත්වය නැවත පුද්ගලික සමාගමකට පවරලා හෝ විකුණලා දමලා මෙම මුදල වාර්ෂිකව ලංගම බස් ගැනීමට හෝ නවීකරණයට යෙදෙව්වා නම්, රටට මීට වැඩිය විශාල සේවයක් වෙනවා. තම ජීවිත කාලයටම ගුවන් යානයක නැගපු නැති නමුත් දිනපතා බස්වල තදවෙලා දුක් විඳින ලක්ෂ සංඛ්යාත අසරණ මිනිසුන්ගේ බදු මුදල් වියදම් කරන ආකාරය ගැන රජය මෙයට වැඩිය සැලකිලිමත් විය යුතු බව මගේ අදහසයි.