(ශිරාන් රණසිංහ)
අලූතින් දුම්රිය මැදිරියක් මිලදී ගැනීමට රුපියල් මිලියන 60ක් වැයවන නිසා රුපියල් බිලියන 200ක මුදලක් වැයකර භාවිතයෙන් ඉවත්කර ඇති දුම්රිය මැදිරි දෙසීයක් අලූත්වැඩියා කිරීමේ ව්යාපෘතියක් දුම්රිය දෙපාර්තමේන්තුව අරඹා තිබේ.
මෙම ව්යාපෘතිය පෞද්ගලික සමාගමක් විසින් සිදුකරන අතර මේ වනවිටත් දුම්රිය මැදිරි 30 ක් නවීකරණය කර දුම්රිය දෙපාර්තමේන්තුවට ලබා දී ඇත.
තවත් දුම්රිය මැදිරි හැටක් නවීකරණය කරමින් තිබෙන අතර නවීකරණය කළ දුම්රිය මැදිරියක් වසර පහළොවක් පමණ භාවිත කළ හැකි යැයි එම සමාගම වගකීම් සහතිකයක් ලබාදෙමින් කියා ඇත.
මෙම දුම්රිය මැදිරි නවීකරණය කටයුතුවල ප්රගතිය පිළිබඳ සොයාබැලීම සඳහා ප්රවාහන හා සිවිල් ගුවන්සේවා ඇමැති නිමල් සිරිපාල ද සිල්වා මහතා අද (17) දෙමටගොඩ ආරාම පාරේ පිහිටි අංගනය වෙත පැමිණියේය.
මෙම නවීකරණ ව්යාපෘතිය යටතේ දුම්රිය මැදිරි 200ක් නවීකරණය කරන අතර ඒ සඳහා රුපියල් බිලියන 2.4ත මුදලක් පසුගිය අයවැයෙන් ලබා දී ඇත. අංගන නවීකරණය කළ පසු තිරිංග සහ ස්වයංකී්රය ඇමුණුම් දුම්රිය දෙපාර්තමේන්තුව මගින් සිදුකෙරේ.
සංවිධානාත්මක අපරාධකරුවකු හා ප්රබල මත්ද්රව්ය ජාවාරම්කරුවකු බව කියන නඳුන් චින්තක වික්රමරත්න හෙවත් හරක් කටාට අවශ්ය කරන සියලු ඉල්ලීම් ලිඛිතව ත්
පොළොන්නරුව වැලිකන්ද සිංහපුර ප්රදේශයේ 26 වෙනිදා දහවල් 11 ට පමණ, ඉසඩ්. ඩී. ප්රධාන ඇලෙන් ගලා බසින කෙත් ඇළට වැටුණු අවුරුදු දෙකක පිරිමි දරුවෙකු කිලෝමීටර් දෙක
ඊශ්රායල හමුදා ප්රහාර හේතුවෙන් ගාසා තීරයේ ගොඩ ගැසුණු සුන්බුන් ඉවත් කිරීම සඳහා ට්රක් රථ 100ක් භාවිත කළහොත් ඒ සඳහා වසර 14 ක කාලයක් ගත වෙනු ඇතැයි එක්සත් ජා
පාස්කු ඉරු දින ප්රහාරය පිළිබඳ විවාදයේදී හිටපු ජනාධිපති මෛත්රිපාල සිරිසේන මහතා අදහස් දැක්වීමට නියමිතව තිබුණත් ඔහු කිසිදු අදහස් දැක්වීමක් නොකිරීම
කොළඹ වෛද්ය පීඨ ශිෂ්ය ක්රියාකාරී සංගමය වෛද්ය පීඨ ශිෂ්ය ශිෂ්යාවන් මුහුණදී සිටින ගැටලු සහ පෞද්ගලික වෛද්ය පීඨ ස්ථාපිත කිරීමට ආණ්ඩුව ගෙන යන වැඩපිළ
ඇමෙරිකා එක්සත් ජනපද කෘෂිකර්ම දෙපාර්තමේන්තුවේ (USDA) වෙළෙඳ සහ විදේශ කෘෂිකාර්මික කටයුතු පිළිබඳ උප ලේකම් ඇලෙක්සිස් ටේලර් (Alexis Taylor) මහත්මිය සහ ජනාධිපති රනිල් ව
ස්වභාවික ශාකසාර අඩංගු ආයුර්වේදයේ විශිෂ්ඨත්වය රැඳි personal care සහ රූපලාවණ්ය නිෂ්පාදන පෙළක් සමග ලොව පුරා ජනතා විශ්වාසයට පාත්ර වූ දැවැන්ත සමාගමක් වන Himalaya Wellness
ආදරය යනු සියලු සීමාවන් ඉක්මවා යන විශ්වීය සංකල්පයකී. එයට හදවත් එකතු කිරීමේ අසීමිත බලයක් ඇත.සැබෑ ප්රේමයක් නිරන්තරයෙන් සියුම් ලෙස අප ආත්මයන් ස්පර්ෂ කරම
ශ්රී ලංකා ප්රමිති ආයතනය (SLSI) විසින් සංවිධානය කරන ලද, ශ්රී ලංකා ජාතික තත්ත්ව සම්මාන උළෙල (SLNQA) 2022 හි ඉහළ ගුණාත්මකභාවය වෙනුවෙන් වූ කැපවීම ඇගයෙමින් හලාල් ප්
භාවිතයෙන් ඉවත් කළ දුම්රිය මැදිරි අලුත්වැඩියා කිරිමේ ව්යාපෘතියක්
JCN Friday, 17 August 2018 09:42 AM
ඔය විදියට නවීකරණය කරපු මැදිරියක් නේද මෑතක අපේ අයියලා විනාශ කරලා තිබ්බේ. මිනිස්සුන්ගේ ආකල්ප නවීකරණය කරලා ඉන්න ඕනෑ සියල්ලටම කලින්.
ajith Friday, 17 August 2018 09:49 AM
මේ කරන වැඩේ හරි අපරාදයක්. නිකන් මුදල් නාස්ති කරනවා. අනිත් රටවල් අලුත් තාක්ෂණයත් එක්ක යද්දී අපි පරණ යකඩ ගොඩවල් එක්ක දඟලනවා. මේවා කොච්චර අලුත්වැඩියා කෙරුවත් නිතරම දෝෂ එනවා. එතකොට හොඳ දුමරිය සේවාවක් පවත්වා ගෙන යන්න අමාරුයි වගේ.. රටවල් කාලයක් පාවිච්චි කරලා ඉවත් කරන්නේ එ්කයි. මැති අැමැතිලාට අලුත් වාහන ගන්න පුළුවන් නම්, අලුත් දුම්රිය මැදිරි ගෙන්වන්න බැරි ඇයි? නැත්නම් මැති ඇමතිලත් අලුත් වාහන ගෙන්වන්නේ නැතුව අලුත්වැඩියා කරපු වාහන පාවිච්චි කරන්න ඕනෑ.
ලසන්තFriday, 17 August 2018 03:31 PM
ඉන්ධන කාර්යක්ෂමතාව, ආරක්ෂිත බව, නඩත්තු හා සේවා පිරිවැය හා සංඛයාතය, යොදන අනෙකුත් මැදිරි සමග තාක්ෂණික හා අනෙකුත් ගැලපුම සහ ජීවන චක්ර පිරිවැයත් ආදිය පිළිබඳ සංසන්දනාත්මක ඇගයීමක් සිදුකරන්නේ නම් තවත් අගනේය.
nimali Friday, 17 August 2018 09:54 AM
අගය කරමි. කොතරම් කාලයක් වගකීම් දුන්නත්, කාලකන්නි රියදුරන්ගෙන් ආරක්ෂා කිරීම කළ යුතුය.
samanFriday, 17 August 2018 11:01 AM
රියදුරාගෙන් නෙවේ. පොදුදේපළවල වටිනාකම නොදන්නා සමහර කාලකන්නි මගීන්ගෙන් ආරක්ෂා කරගන්න වෙනවා.
a.b srila Friday, 17 August 2018 11:20 AM
අලුතින් දුම්රිය මැදිරියක් මිලදී ගැනීමට රුපියල් මිලියන 60ක් රුපියල් බිලියන 200ක මුදලක් වැයකර භාවිතයෙන් ඉවත්කර ඇති දුම්රිය මැදිරි දෙසීයක් අලූත්වැඩියා කිරීමේ ව්යාපෘතියක්.. මේක ගණන් වැරදීමක්ද? අලූතින් දුම්රිය 200 මිලියන 60න් වැඩි කලවිට මිලියන 12,000ක්.. ඒ කියන්නේ බිලියන 12 ඇයි බිලියන 200ක් පරණ ඒවා හදන්නේ... මේ මුදලට අලූතින් දුම්රිය 3333 ගේන්නන් පුළුවන්නේ?
SenaSaturday, 18 August 2018 06:12 PM
බිලියන 200 ක් නෙවෙයි බිලියන 2.4ක් විය යුතුයි
amila Friday, 17 August 2018 01:16 PM
විදේශිකයෝ හිනා වෙනවා අපේ රටේ දුවන අවුරුදු 50 60 පරණ යකඩ ගොඩවල් දැකල. මේවා විසි කරලා දාල අති නවීන අධිවේගී දුම්රිය පද්ධතියක් රටේ ස්ථාපනය කරන්න කාලේ හරි. ඔක්කොම වර්ජනය කරනවා වගේ රටේ මිනිස්සුත් දැන් යල්පැනපු මෙම සේවාවල් වර්ජනය කරන්න ඕන බලධාරීන්ගේ ඇස් ඇරෙන්න.
කමිල සංජීව Friday, 17 August 2018 05:27 PM
පැරණි දුම්රිය අළුත්වැඩියා කිරීම නාස්තියක් බවට කීපදෙනෙක් අදහස් දක්වා තිබුනා. අමතක කරන්න එපා අදටත් අවම නඩත්තු පිරිවැයකින් ධාවනය වන්නේ 1956-1960 වර්ෂ වල මෙරටට ගෙනා දුම්රිය එන්ජින් බව 1990 ගනන් වල ඉතා විශාල මුදලක් වැය කර ගෙනා ප්රංශ එන්ජින් අද දකින්නවත් තිබේ ද? මොකද අද වගේ නෙවෙයි එදා හිටපු පාලකයෝ සහ නිලධාරීන් මෙරටට ගෙන්වා ඇත්තේ රටට ගැලපෙන දේ මිස වැඩිම කොමිස් මුදලක් ලැබෙන දේ නොවේ. 1970-80 දශක වල ගෙනා දුම්රිය මැදිරි අදටත් අළුත්වැඩියා කලහැකි තත්වයේ තිබේ. එහෙත් මෑතකදී චීනයෙන් ගෙන්වා උදයදේවී දුම්රිය ධාවනය ට යොදා තිබූණ මැදිරි දැන් ධාවනය කල නොහැකිව නැවතත් පැරණි රුමේනියානු මැදිරි යෙදවීමට සිදුව තිබේ.
Nihal Friday, 17 August 2018 06:01 PM
අනේ ඇත්තට අපිට තවම කොච්චි පෙට්ට්යක් හදා ගන්න බැනේ.මීට කලින් හදපුවා විනාස කරපු නිසා මේවට ඉස්ප්යි කැමරා කීපයක් සෙට් කරන්න .ඒතරම් ගානක් යන්නේ නැනේ .