ඉන්දු - ලංකා මගී සහ භාණ්ඩ ප්රවාහන යාත්රා සේවාව යළි ආරම්භ කිරිම පිළිබද රජයේ අවධානය යොමු වී තිබේ.
ශ්රි ලාංකික සහ නෝර්වේ සමාගම් ඇතුළත් නව ඒකාබද්ධ සමාගමක් ද ස්ථාපිත කිරිමට නියමිතය.
මුල් අදියර කොළඹ සහ ටියුට්කොරීන් අතර, මගී සහ භාණෟඩ ප්රවාහන සේවා යළි ආරම්භ කිරිමයි.
දෙවැනි අදියර යටතේ තලෙයිමන්නාරම සහ දකුණු ඉන්දියාවේ රාමේෂ්වරම් අතර , පාරු සේවාව දශක 3 කට පසු යළි ආරම්භ කරයි.
අ වසන් පියවර වන්නේ කොළඹ සහ ටියුට්කොරීන් අතර මුහුදු යාත්රාත සේවාව කේරල ප්රාන්තයේ කොචී වරාය වෙත දිර්ඝ කිරිමයි.
ශ්රී ලංකාවේ ප්රමුඛතම නාගරික අපද්රව්ය කළමනාකරණ සේවා සපයන්නා වන Abans සමූහයේ තිරසාර අංශය ද වන ක්ලීන්ටෙක් පුද්ගලික සමාගම, SCOPE වැඩසටහන යටතේ, ශ්රී ලංකා වා
සියවස් එකහමාරක් පුරා විහිදුනු ‘විශ්වාසයේ උරුමය’ තුළින් බ්රවුන් සහ සමාගම දශක ගණනාවක් තිස්සේ දේශීය මෝටර් රථ ක්ෂේත්රය හැඩගැස්සවූ බව ඔබ දන්නා සත්යයක
ශ්රී ලංකාවේ ප්රමුඛතම මූල්ය සමාගමක් වන සියපත ෆිනෑන්ස් පීඑල්සී දීප ව්යාප්ත ශාඛා ජාලයේ 56 වැනි ශාඛාව පසුගියදා මහියංගනය නගරයේදී විවෘත කෙරිණ. පුරාණ ශ්
ඉන්දු - ලංකා ප්රවාහන යාත්රා සේවය ඇරඹෙයි
බමුණු Monday, 12 December 2016 12:40 AM
ඉන්දියාව කියන කියන විදිහට තමයි වැඩ. නොකළොත් ඊළම දෙන්න කියනවලුනේ. (නි)
ටිරාන් Sunday, 11 December 2016 11:09 AM
පහුගිය ආණ්ඩුව හිටියා නම් චීනෙට අපිමයි විකිණෙන්නේ (නි)
ටුආන් Sunday, 11 December 2016 11:29 AM
යම් දෙයක් ධනාත්මකව දකින්න පුරුදුවෙන්න. (නි)
සංජු Tuesday, 13 December 2016 10:44 PM
ඉන්දියාවට ඈතින් ඉන්න තරමට තමා හොඳ. එ්ක හොඳටම පෙනෙන්න වෙන රටකට එන්න ඕනෑ. අපිරිසිදු ජාතියක්. (නි)
ප්රසන්න Friday, 09 December 2016 05:23 PM
එට්කා ගහපුවම එහෙම එකක් ඕනෑ වෙනවානේ. (නි)
බමුණුසිංහ Sunday, 11 December 2016 02:05 AM
මේ ආණ්ඩුව 2020 දී යන්නේ මෙරට ඉන්දියාවට විකුණලා තමයි.