ගුවන් සේවය හා පාරිභෝගිකයන් අතර සන්නිවේදනය වැඩි දියුණු කිරීමක්
ශ්රී ලංකන් ගුවන් සේවය විසින් කෘතිම බුද්ධි තාක්ෂණයෙන් (AI) බලාත්මක සිය පාරිභෝගික සේවා chatbot පහසුකම වන (AI) හඳුන්වා දී තිබේ. කෘතිම බුද්ධි තාක්ෂණය (AI) සහ ස්වභාවික භාෂා සැකසුම් (NLP) උසස් තාක්ෂණය භාවිත කිරීමෙන් ගුවන් සේවය සහ පාරිභෝගිකයන් අතර සබඳතාව කාර්යක්ෂමව වැඩි දියුණු කිරීම හා පාරිභෝගික විමසීම් සඳහා වඩාත් කාර්යක්ෂම සේවාවක් ලබා දීම මෙහි අරමුණයි.
CodeGen International (Pvt) Ltd සමඟ සහයෝගයෙන් සංවර්ධනය කරන ලද ‘Yaana’, පාරිභෝගික විමසීම් සඳහා කාර්යක්ෂමව හා නිවැරදි ලෙස ප්රතිචාර දැක්වීමට සමත් වේ.
‘Yaana’ යනු ‘GPT-4’‘ තාක්ෂණයෙන් බල ගැන්වෙන කෘතිම බුද්ධි තාක්ෂණය මගින් (AI) ක්රියාත්මක පාරිභෝගික සේවා සපයන විශේෂාංගයක්. මෙමඟින් ගුවන් සේවය හා පාරිභෝගිකයන් අතර සන්නිවේදනය වැඩි දියුණු කිරීමට සහ පාරිභෝගික විමසීම් කාර්යක්ෂමව විසඳීමට හැකියාව ලැබෙනවා. මෙම නවීන තාක්ෂණික ක්රමවේදයෙන් නිවැරදි සහ යාවත්කාලීන ප්රතිචාර ලබා දීම සඳහා නවීනතම කෘතිම බුද්ධි තාක්ෂණික අංග භාවිත කෙරේ. ඒ අනුව යාවත්කාලීන ගුවන් ගමන් කාලසටහන ඇතුළුව මගීන්ට අවශ්ය සියලු තොරතුරු නිවැරදිව සහ විශ්වසනීයව ලැබෙන බවට ‘Yaana’ සහතික කරයි.” ශ්රීලංකන් ගුවන් සේවයේ සමූහ තොරතුරු තාක්ෂණ ප්රධානී චාමර පෙරේරා මහතා පැවසී ය.
‘Yaana’ ඉතා කෙටි කාලයකදී පාරිභෝගික විමසීම් 12,000 කට අධික ගණනක් කැපී පෙනෙන කාර්යක්ෂමතාවකින් හසුරුවා ඇති අතර, ඉන් සියයට 88ක් ස්වයංක්රීයව විසඳා තිබෙනවා. තවද, එහි ඉහළ මෙහෙයුම් ධාරිතාව හේතුවෙන්, ‘Yaana’ විසින් වර්තමාන විමසීම් ප්රමාණය මෙන් පස් ගුණයක් නුදුරේදී හසුරුවනු ඇතැයි අප අපේක්ෂා කරනවා. ගුවන් මෙහෙයුම්හී සිදුවන වෙනස්කම් සම්බන්ධයෙන් යාවත්කාලීන තොරතුරු ලබාදීම ඇතුළුව පැය 24/7 පුරා ක්රියාත්මක ‘Yaana’ පාරිභෝගික සේවා විශේෂාංගය මඟින් අපගේ ගුවන් මගීන් සඳහා වඩාත් කාර්යක්ෂම සේවාවක් ලබා දීමට හැකියාව ලැබෙනවා.” ශ්රීලංකන් ගුවන් සේවයේ ජාත්යන්තර විකුණුම් සහ බෙදාහැරීම් ප්රධානී දිමුතු තෙන්නකෝන් මහතා පැවසී ය.
ගුවන් සේවා කර්මාන්තයේ සුලභ සිදුවීමක් වන අනපේක්ෂිත ප්රමාදවීම් සහ අවලංගුවීම් වැනි අවස්ථාවලදී කෘතිම බුද්ධි තාක්ෂණය මගින්(AI) ක්රියාත්මක වන පාරිභෝගික සේවා chatbot පහසුකම මඟින් කිසිදු බාධාවකින් තොරව මඟීන් වෙත නිවැරදි තොරතුරු එම අවස්ථාවේදීම ලබා දීමට හැකියාව ලැබෙනවා. ‘Yaana’ සතුව බහුභාෂා හැකියාව ද ඇති අතර, ඒ අනුව ශ්රීලංකන් ගුවන් සේවයේ ගෝලීය පාරිභෝගිකයන් වෙත අවහිරතාවකින් තොරව ප්රවේශ විය හැකිය.
මෙරට තුළ තිරසාර හා ලාබදායී ඉදිකිරීම් කර්මාන්තයක් ප්රවර්ධනය කිරීම ඉතා වැදගත් බව මහ බැංකු අධිපති ආචාර්ය නන්දලාල් වීරසිංහ මහතා පසුගියදා ප්රකාශ කළේය.
කර්මාන්ත සඳහා වෙන් කළ ඉඩම් කඩිනමින් නිදහස් කරන ලෙස ජනාධිපති අනුර කුමාර දිසානායක මහතා නිලධාරීන්ට උපදෙස් දුන්නේය.
මෙම මාසයේ පළමු දින 13 තුළදී මෙරටට සංචාරකයන් 97,322 ක් පැමිණ ඇතැයි ශ්රී ලංකා සංචාරක සංවර්ධන අධිකාරියේ නවතම දත්ත වාර්තා පෙන්වා දෙයි. පසුගිය වසරේ මාර්තු මාසයේ
පෙබරවාරි මාසයේදී මෙරට සමස්ත තේ නිෂ්පාදනය තේ කිලෝග්රෑම් මිලියන 15.59ක් ලෙස සටහන්ව තිබේ. මෙය 2024 පෙබරවාරි මාසයේදී වාර්තා වූ කිලෝග්රෑම් මිලියන 19.99ක තේ නිෂ්ප
සෙලාන් බැංකුව, 2024 මූල්ය වර්ෂයේදී රු. බිලියන 10.05 ක බදු පසු ලාබයක් වාර්තා කිරීමට සමත් වී තිබේ. මෙය පෙර වසර සාපේක්ෂව සියයට 61ක වර්ධනයකි. බැංකුවේ ආදායම් බදුවලට
ශ්රී ලංකාවේ තොරතුරු තාක්ෂණ හා විද්යුත් උපකරණ නිෂ්පාදන කර්මාන්තය තුළ ලබාගත් සුවිශේෂී ජයග්රහණයක් සනිටුහන් කරමින්, මෙරට ප්රථම සහ එකම දේශීය පරිගණක
දේශයේ ආරක්ෂකයා ලෙස ශ්රී ලංකා ඉන්ෂුවරන්ස් ලයිෆ් (SLIC Life) රටේ අනාගත පරපුරේ වැඩිදියුණුව සඳහා නිරන්තරයෙන් දායක වී ඇත. ශ්රී ලංකාවේ පවතින වඩාත්ම උපයන රාජ්
ඇතැම් මිනිසුන් ගෙන් නික්මෙන ප්රභාව බොහෝ ප්රිය මනාප ය. ඔවුන්ව දැකීම පවා මහත් සැනසීමක් ගෙන දෙනු ඇත. ඔවුන් සමීපයෙහි සිටින කළ මහත් සැනසීමක්, සුවදායක බවක්
ශ්රී ලාංකික රසවතුන්ගේ විශ්වාසය දිනූ “ස්කෑන් ජම්බෝ පීනට්ස්”සිය පාරිභෝගික භවතුන් වෙත හරසර දක්වමින් 8 වැනි වරටත් සංවිධානය කළ “ස්කෑන් ජම්බෝ බොනැන්සා”ස
ශ්රීලංකන් ගුවන් සේවයෙන් AI තාක්ෂණයෙන් බලගැන්වූ ‘Yaana’ හමුවන්න Chatbot විශේෂාංගය