(නිමල කොඩිතුවක්කු)
ශ්රී ලංකන් ගුවන් සමාගම එළැඹෙන ශීත සෘතුවේ සිය දිගු ගුවන් ගමන් කාලසටහනේ සැළකිය යුතු වෙනස්කම් රැසක් සිදුකර තිබේ.
ඒ අනුව ජාතික ගුවන් සේවයට අයත් 330- 300 යානා ඔක්තෝබර් 28 වන දින සිට දිනපතා මෙල්බර්න් මෙහෙයුම් සඳහා යොදා ගැනීමට සැලසුම් කර ඇති බව ආයතනික සන්නිවේදන අංශය සඳහන් කරයි.
එමෙන්ම ඔක්තෝබර් 29 වන දින සිට කොළඹ සිට -සිංගප්පූරුව - දක්වා සිදුකෙරෙන ගුවන් ගමන් වාර පුළුල් කිරීමටද ශ්රී ලංකන් ගුවන් සමාගම තීරණය කර තිබේ.
සතිපතා ගුවන් මෙහෙයුම් වැඩි කිරීමත් සමග වත්මන් කාලසටහනට අනුව සතියකට සිදුකරන ගුවන් ගමන් වාර 17 සිට 21 ක් දක්වා ඉහළ යන බව ආයතනික සන්නිවේදන අංශය සදහන් කරයි.
එහිදී ගුවන් මෙහෙයුම් 7 ක් එයාර්බස් 330-300 ගුවන් යානා මගින් මෙහෙයවනු ලබන අතර ඉතිරි ගුවන් මෙහෙයුම් 14 නවතම - 320 / 321 ගුවන් යානා මගින් ක්රියාත්මක කරනු ඇත.
මෙම ධාරිතා වැඩිදියුණු කිරීමත් සමග සතියකට අතිරේක ආසන 2400 ක් පමණ පිරිනැමීමට සමාගම අපේක්ෂා කරයි.
මේ අතර ඔක්තෝබර් 27 වැනිදා සිට ක්රියාත්මක වන පරිදි හොංකොං මෙහෙයුම් අත්හිටුවීමට ද ශ්රී ලංකන් ගුවන් සමාගම කටයුතු යොදා තිබේ.
හොං කොං වෙත යාමට සහ පැමිණීමට දැනටමත් ටිකට්පත් මිලදී ගෙන ඇති මගීන්ට අනෙකුත් ගුවන් සමාගම් ඔස්සේ ගුවන් ගමන් සිදුකිරීමට කටයුතු සලසා දී ඇති බවද ආයතනික සන්නිවේදන අංශය සදහන් කරයි.
ශ්රී ලංකන් ගුවන් සේවය වන්වර්ල්ඩ් ගෝලීය ගුවන් සේවා සන්ධානයේ සාමාජික ගුවන් සේවයක් ලෙස කොළඹ සිට ගෝලීය ගුවන් ගමන් ජාලයේ රටවල් 48 ක ගමනාන්ත 114 දක්වා සිය ගුවන් ගමන් සිදුකරනු ලබයි.
ශ්රී ලංකා ඉන්ෂුවරන්ස් ලයිෆ් තම වාර්තාව අභිබවා යමින් මෙරට රක්ෂණ ඉතිහාසයේ දැවැන්තම බෝනස් දීමනාව වන රුපියල් බිලියන 12.5 ක ජීවිත රක්ෂණ බෝනස් දීමනාව 2024 වසර
ශ්රී ලංකාවේ වැදගත් පූජනීය බෞද්ධ ආගමික සිද්ධස්ථානයන් වන කතරගම කිරි වෙහෙර සහ රුහුණු කතරගම මහා දේවාලයේ 2025 ඇසළ උත්සවය, ශාකසාර සබන් සහ ශාකසාර පෞද්ගලික
එදා මෙදාතුර ශ්රී ලාංකීය දේපල වෙළදාම් ක්ෂේත්රයේ දැවැන්තම සහ අති සුඛෝපභෝගී නිවාස සංකීර්ණ ව්යාපෘතිය වන Pentara Residencies තුන්මුල්ල හංදිය ,The Address in Colombo එළි දැක්වීම
ශ්රී ලංකන් ගුවන් සමාගම දිගු ගුවන් ගමන් කාල සටහන වෙනස් කරයි
Nandalal DE SILVA - France Thursday, 20 September 2018 08:59 AM
සමහර ගමනාන්ත වැඩිකර ඇති නමුත් යුරෝපයට යන එන ගමන්වල වෙනසක් කර නැතිබව පේනවා. ලාබ නැති බව කියමින් අත්හිටවූ කොළඹ-පැරිස් සෘජු ගුවන් සේවය නැවත්වීම නම් කිසිසේත් අනුමත කල නොහැක. පැරිසියේ සිට කිහිප වරක් ගමේ යාම සඳහා මා පියාසර කල එකම ශ්රීලන්කන් යානයකවත් හිස් අසුන් තිබුනේ නැත. එහෙනම් කොහොමද පාඩු ලබන්නේ ? ගුවන් තොටුපොළවල රස්තියාදු වෙමින් ගමේ යාම දැන් ඉතාම දුෂ්කරයි.......