(මහින්ද නිශ්ශංක සහ නිමල කොඩිතුවක්කු)
සංචරණ සීමා ඉවත් කිරීමත් සමග ලබන 1 වැනිදා සිට අන්තර් පළාත් දුම්රිය ධාවනය කටයුතු ආරම්භ කරවන බව දුම්රිය සාමාන්යාධිකාරි ධම්මික ජයසුන්දර මහතා පවසයි.
ඒ අනුව කාර්යාල දුම්රිය වාර 152ක් පමණ ධාවනයේ යෙදවීමට කටයුතුයොදා ඇතැයි එ සාමාන්යාධිකාරි ජයසුන්දර මහතා කියයි.
මහනුවර,බෙලිඅත්ත,මාතර,ගාල්ල, මහව, කුරුණෑගල, රඹුක්කන, පුත්තලම සිටි මෙම දුම්රිය ධාවනය කිරීමට නියමිතය.
උඩරට මාර්ගයේ දුම්රිය ආසන මාර්ගගත ක්රමයට වෙන් කිරීමේදී ඊයේ (18) දිනට සියලුම ආසන තප්පර 30 ක් ගතවීමට පෙර අවසන් වූ බව දුම්රිය වෘත්තිය සමිති නියෝජිතයෝ පවසති.
විද්යා හා තාක්ෂණ අමාත්යාංශයට අනුබද්ධ ජාතික මූලික අධ්යයන ආයතනය සොයාගත් දේශීය මිනිරන් බැටරි නිෂ්පාදනයට උචිත ලෙස ඉතාම පිරිසිදු තත්වයට පත්කිරීමේ නැ
මහනුවර රන්දෙනිගල රජ මාවතේ මයිලපිටිය ප්රදේශයේදී අද දහවල් බස් රථයක් හා ත්රීරෝද රථයක් එකිනෙක ගැටීමෙන් සිදුවූ රිය අනතුරකින් ත්රීරෝද රථයේ ගමන් ගත් වය
රෝහල් උපස්ථායක සේවක සේවිකාවන්ගේ නිල නාමය සාත්තු සේවක (CAREGIVER) ලෙස මින් ඉදිරියට භාවිත කිරීමට සෞඛ්ය සේවා අධ්යක්ෂ ජනරාල්වරයා අවසර දී ඇත.
අප රටේ ජනතාව මේ රටේ විශාලතම දේශපාලන හැරවුම ඇති කිරීමට දායක වුණා. ඒ වගේම පසුගිය මාස දෙකක කාලය තුල මේ රටේ දේශපාලන සංස්කෘතියේ සුවිශාල පරිවර්තනය ඇති කිරීමට
මන්නාරම අධිකරණය අසලදී පුද්ගලයන් දෙදෙනකුට වෙඩි තබා ඝාතනය කිරීම සහ තවත් දෙදෙනකුට බරපතළ තුවාල සිදුකිරීමේ සිද්ධියේ වෙඩික්කරු ලෙස කටයුතු කළ නාරාහේන්පිට
NSBM හරිත සරසවියේ 2025 ජනවාරි නව බඳවා ගැනීම සඳහා පැවැත්වූ “NSBM Open Day” ප්රදර්ශනය අති සාර්ථක ලෙස ඉකුත් සතිඅන්තයේ විශ්වවිද්යාල පරිශ්රයේදී පැවැත්විණි.
අසිරිමත් නත්තල් සිරියෙන් රටම ආලෝකමත් වූ මොහොතේ මෙරට ප්රමුඛතම ජංගම දුරකථන සේවා සම්පාදන සමාගමක් වන HUTCH විසින් ශ්රී ලංකාවේ උසම නත්තල් කුළුණ නිර්මාණය කළ
දශක 3කට අධික කාලයක් තිස්සේ ශ්රී ලාංකිකයින්ගේ මුඛ සෞඛ්යය වෙනුවෙන් කැපවන ප්රමුඛතම සන්නාමයක් වන ‘ඩෙන්ටා’ සිය සුවිශේෂී ‘වැඩෙන සිනහවට ඩෙන්ටල් සත්කාරය
සඳුදා සිට අන්තර් පළාත් දුම්රිය සේවා අරඹයි
sarath Saturday, 30 October 2021 11:45 AM
බෙලි අත්ත, මහනුවර මාතර වැනි කිලෝමීටර් සිය ගණන් දුර සිට එන කාර්යාල සේවකයින් කරන්නේ කුමක්ද? උදේ 3.00 ට විතර පටන්ගන්න ජීවිතය අවසන් කරන්නේ රාත්රි 9.00ට අඩුමිල වාර ප්රවේශ පත් නිසා මේ දේ සිදුවනවා .මේකෙන් දුම්රියත් පාඩු විඳිනවා... රජයත් පාඩු විදිනවා සේවකයටත් ජීවිතයක් නැහැ..ඒ නිසා විවිධ වාසි නිසා කොළඹට ආකර්ශනය වුණු අයත් රජයේ අනම්ය ප්රතිපත්ති නිසා කොළඹට කොටුවුන අයටත් කෙසේ හෝ කොළඹ ඉන්න හදන අයටත් විසඳුම් දී ඔවුන් ගම් පළාත්වල රඳවාගැනීමටත් ඔවුන්ට කොළඹ නේවාසික පහසුකම් දීම වැනි ක්රියාවලියක් මගිනුත් මෙම තත්වය දුරුකළ යුතුයි... මුල් කාලයේ දුම්රිය වාර ප්රවේශ පත් සීමිත සැතපුම් ගණනකට පමණක් දී තිබුණා. මේ යන ක්රමයට දුම්රිය විවිධ ආයතනවලට නාමික අයකිරීමකට මගීන් ගෙන ඒම පමණක් කළොත් පවතින තත්වය අනුව වැඩි කලක් යන්න බැරිවෙනවා...