(මහින්ද නිශ්ශංක සහ නිමල කොඩිතුවක්කු)
සංචරණ සීමා ඉවත් කිරීමත් සමග ලබන 1 වැනිදා සිට අන්තර් පළාත් දුම්රිය ධාවනය කටයුතු ආරම්භ කරවන බව දුම්රිය සාමාන්යාධිකාරි ධම්මික ජයසුන්දර මහතා පවසයි.
ඒ අනුව කාර්යාල දුම්රිය වාර 152ක් පමණ ධාවනයේ යෙදවීමට කටයුතුයොදා ඇතැයි එ සාමාන්යාධිකාරි ජයසුන්දර මහතා කියයි.
මහනුවර,බෙලිඅත්ත,මාතර,ගාල්ල, මහව, කුරුණෑගල, රඹුක්කන, පුත්තලම සිටි මෙම දුම්රිය ධාවනය කිරීමට නියමිතය.
2025 දෙසැම්බර් මස 18
366
2
ශ්රී ලංකාවේ අංක 1 සන්නිවේදන සම්පාදකයා වන ඩයලොග් ආසිආටා පීඑල්සී, මෙරට ඩිජිටල් තාක්ෂණික ගමන්මගේ සුවිශේෂී සන්ධිස්ථානයක් සනිටුහන් කරමින්, 5G යුගයක් සඳහා
2025 දෙසැම්බර් මස 16
222
0
සියපත ෆිනෑන්ස් පීඑල්සී සිය දීපව්යාප්ත ශාඛා ජාලය තවදුරටත් පුළුල් කරමින් 60 වැනි ශාඛාව කෑගල්ල දිස්ත්රික්කයට අයත් වරකාපොළ නගරයේ විවෘත කොට ඇත.
2025 දෙසැම්බර් මස 04
1010
2
’දිට්වා’ සුළි කුණාටුව හේතුවෙන් ඇති වූ ආපදා තත්ත්වය හමුවේ, රට යළි ගොඩනැගීමේ ජාතික මෙහෙවරට කඩිනමින් සහාය පළ කරමින්, HUTCH සමාගම ’Rebuild Sri Lanka’ අරමුදල වෙත රුපියල්
සඳුදා සිට අන්තර් පළාත් දුම්රිය සේවා අරඹයි
sarath Saturday, 30 October 2021 11:45 AM
බෙලි අත්ත, මහනුවර මාතර වැනි කිලෝමීටර් සිය ගණන් දුර සිට එන කාර්යාල සේවකයින් කරන්නේ කුමක්ද? උදේ 3.00 ට විතර පටන්ගන්න ජීවිතය අවසන් කරන්නේ රාත්රි 9.00ට අඩුමිල වාර ප්රවේශ පත් නිසා මේ දේ සිදුවනවා .මේකෙන් දුම්රියත් පාඩු විඳිනවා... රජයත් පාඩු විදිනවා සේවකයටත් ජීවිතයක් නැහැ..ඒ නිසා විවිධ වාසි නිසා කොළඹට ආකර්ශනය වුණු අයත් රජයේ අනම්ය ප්රතිපත්ති නිසා කොළඹට කොටුවුන අයටත් කෙසේ හෝ කොළඹ ඉන්න හදන අයටත් විසඳුම් දී ඔවුන් ගම් පළාත්වල රඳවාගැනීමටත් ඔවුන්ට කොළඹ නේවාසික පහසුකම් දීම වැනි ක්රියාවලියක් මගිනුත් මෙම තත්වය දුරුකළ යුතුයි... මුල් කාලයේ දුම්රිය වාර ප්රවේශ පත් සීමිත සැතපුම් ගණනකට පමණක් දී තිබුණා. මේ යන ක්රමයට දුම්රිය විවිධ ආයතනවලට නාමික අයකිරීමකට මගීන් ගෙන ඒම පමණක් කළොත් පවතින තත්වය අනුව වැඩි කලක් යන්න බැරිවෙනවා...