IMG-LOGO

2024 ජුලි මස 20 වන සෙනසුරාදා


රසායනික පොහොර තීන්දුව ’’කටින්’’ සහ ’’ඇඟෙන්’’ ගත් තීන්දුවක්

(අංජුල මහික වීරරත්න සහ සුජිත් හේවාජුලිගේ )

ආණ්ඩුවේ රසායනික පොහොර තහනම් කිරීමෙි තීන්දුව නිවැරදි විද්‍යාත්මක ක්‍රමයකට ගත් එකක් නොව "කටින්" සහ "ඇඟෙන්" පමණක් ගත් තීන්දුවක් යැයි කොළඹ දිස්ත්‍රික් මන්ත්‍රී අනුර කුමාර දිසානායක මහතා (ජාජබ) පාර්ලිමේන්තුවේ දී පැවසීය.

"අප ශීත කාමරවල සිට කෘෂිකර්මාන්තය ගැන කතා කරනවා. නමුත් ගොවි ජනතාව ජීවත් වීම පිළිබඳව අභියෝග වලට මුහුණ දෙමින් ජීවිතය උගසට තබා සිටිනවා.

විනෝදාංශයට වගා කරන අයට මේවා ප්‍රශ්න නොවේ .හැබැයි ගොවි ජනතාව එසේ නොවේ.මෙය සද්දෙන් හෝ මස්පිඬු වලින් ගත යුතු තීරණයක් නොවේ යනුවෙන් ද පොහොර ප්‍රශ්නය පිළිබඳව සභාව කල් තැබීමේ විවාදයට එක්වෙමින් අනුර දිසානායක මහතා කීය.

ඉන්දියාවෙන් ගෙනා නැනෝ නයිට්‍රජන් පොහොර යනු අතිරේක ආහාරයක් වැනි පොහොරක් බවද අනුර දිසානායක මහතා පැවසීය.

 



අදහස් (11)

රසායනික පොහොර තීන්දුව ’’කටින්’’ සහ ’’ඇඟෙන්’’ ගත් තීන්දුවක්

SUNIL MILANO Thursday, 21 October 2021 07:53 PM

ගොවිමහතුන්, ගුරුවරු, සරසවි සිසුන් ඉන්න ළමයින් මේ හැම තවම කොටවන්නේ.

:       4       2

චන්දන Thursday, 21 October 2021 09:36 PM

ඔව්. 88,89 කාලෙත් එහෙමම තමා. මතක් වෙන එක හොඳයි .

:       17       6

Raveendra Thursday, 21 October 2021 09:59 PM

සහතික ඇත්ත.

:       4       12

RaveendraFriday, 22 October 2021 11:20 AM

දියව් දියව් මලයණ්ඩිලා මහජනතාවට "මල කරදරයක්" වන විදියට හැමදාමත් පාරේ උද්ඝෝෂණය කලේ සහ කරන්නෙත් "කටින් සහ ඇඟෙන් " ගත්ත තීරණ නිසානේ... මොලේ කළඳක් හෝ තිබේ නම් මේ රතුහැට්ටකාරයින් මහජනතාවට ඇණයක් වෙන විදියට මෙසේ හැසිරෙනවද? පොදුවේ ගත්කළ සෑම පක්ෂයකම (දියව් දියව් රතුහැට්ටකාරයින්ගේ පක්ෂයද ඇතුළුව) දේශපාලුවන් කටින් සහ ඇඟෙන් පමණක් තීරණ ගන්නා බව මේ දියව් දියව් කලුකුමාරගේ කතාව මනාලෙස පැහැදිලි වනවා නොවේද? අපේ කලුකුමාරයාට මෙම අදහස් කිසිඳු වෙනසකින් තොරව කියැවීමට හැකිවේවා...!!! 

:       7       5

රජ වෙන්න දඟලන දැඟලිල්ලක්. Thursday, 21 October 2021 10:21 PM

මේ සියලු නැටිලි තියෙන්නේ වවුනියාවෙන් මෙහා. වවුනියාවෙන් එහා ගොවියෝ ලස්සනට ගොවිතැන් කරනවා. එහෙන් වසංගතයක් අස්සේ ගුරුවරු පාරට දක්කල පාසල් අධ්‍යාපනය විනාශ කරනවා. මෙහෙන් ගොවියෝ පාරට බස්සලා

:       14       8

Raveendra Friday, 22 October 2021 11:25 AM

ඇත්තෙන්ම ඔබගේ අදහස් නිවැරදිය... මේ රතු චීත්තකාරයින් හැමදාමත් කරන්නේ කෙසේ හෝ රට අස්ථාවර කර බලය ලබාගැනීමනේ... ආයුධවලින් විප්ලව දෙකක්ම කරලා ඇණ ගත්තනේ... දැන් මේ කුරුමානම් අල්ලන්නේ රට අස්ථාවර කර නොලැබෙන බලය ගන්න.

:       9       6

asanka Thursday, 21 October 2021 10:35 PM

රසායනික පොහොර වෙනුවට, කාබනික පොහොර යෙදීමට ගත් තීරණයට පදනම් වුයේ ගොවීන්ගේ වකුගඩු රෝග ව්‍යාප්තිය අවම කිරීමයි. එය ’කටින්’’ හෝ ’’ඇඟෙන්’’ ගත් තීරණයක් නොව.

:       15       9

දාස Friday, 22 October 2021 09:43 AM

ඔබ නිවැරදියි. මේ ගොල්ලො විද්‍යාත්මක මත ගණන් ගන්නෙ නෑ.

:       7       15

Perera Friday, 22 October 2021 09:56 AM

මොලේ තියෙන්නේ ඇඟේ නේන්නම්

:       11       3

Nuwan Friday, 22 October 2021 11:27 AM

කටින් සහ ඇඟෙන් ගත්තු නිසා දැන් සර්ට හොම්බෙන් යන්න වෙලා තියෙන්නේ...!!!

:       3       9

Bamunuarachchi Friday, 22 October 2021 07:33 PM

ඔහෙලගේ කාලේ තීන්දු ගත්තේ තුවක්කුවෙන් නේද? ඔබලා නම් කාබනික පොහොර යෝජනාව ගෙනාවේ, විරුද්ධ වන්නන්ට කියන්නේ මිනිය දණහිසෙන් ඉහළට උස්සන්න එපා කියලා නේද?

:       1       2

ඔබේ අදහස් එවන්න

එසැණ පුවත්

අනුර ජපානෙට
2024 ජුලි මස 20 265 0

ජපානයේ වෙසෙන ශ්‍රී ලාංකිකයින්ගේ ජන හමුවක් සහ ව්‍යාපාරික හමුවක් සඳහා ජාතික ජන බලවේගයේ නායක පාර්ලිමේන්තු මන්ත්‍රී අනුර කුමාර දිසානායක මහතා ජපානයට ගිය


අසිරිමත් ඇසළ පොහොය අදයි
2024 ජුලි මස 20 364 0

ඇසළ පුර පසළොස්වක පොහොය දිනය අදට (20)යෙදී තිබේ.ලොව පුරා ලක්ෂ සංඛ්‍යාත බෞද්ධ ජනතාවට බෞද්ධ දර්ශනය හිමි වූයේ අද වැනි දිනකය. මෙදින බෞද්ධ ජනතාවට අතිශය වැදගත් වෙ


ගැසට්ටුව ගැන විජයදාසගෙන් ප්‍රකාශයක්
2024 ජුලි මස 20 2027 0

විසි දෙවෙනි ආණ්ඩු ක්‍රම ව්‍යවස්ථා සංශෝධනයට අදාළ ගැසට් නිවේදනය ජනාධිපතිවරණය අවසන් වන තෙක් නිකුත් කිරීම නොකරන ලෙසට තමා අමාත්‍යාංශ ලේකම්වරයාට උපදෙස් ද


ප්‍රා.මන්ත්‍රීගේ පුතා වනජීවී වතුර මෝටරයට විදලා
2024 ජුලි මස 19 639 0

මාතලේ හෙට්ටිපොළ වනජීවී කාර්යාලයේ ළිඳක වතුර මෝටරයක් සොරාගෙන අලෙවි කළේ යැයි කියන විල්ගමුව ප්‍රාදේශීය සභාවේ හිටපු මන්ත්‍රීවරයකුගේ පුත්‍රයකු ඇතුළු තරු


ගල්කිරියාගම ගෝවීනට වී වේලා ගන්න දෙන්නෙත් නෑ
2024 ජුලි මස 19 586 0

ගල්කිරියාගම ගොවීන් පිරිසක් කාලයක පටන් වී වේලිමට යොදාගත් බස් නැවතුම පිටුපස කොටසේ වී වේලීම සෞඛ්‍ය අංශ තහනම් කිරීමට නිසා ගල්කිරියාගම නගරයේ දෙපිරිසක් අත


ව්‍යවස්ථා සංශෝධනවලට බය වෙන්න එපා
2024 ජුලි මස 19 1769 0

ජනාධිපතිවරණය නිසි කාලයේදී පවත්වන බව ජනාධිපති රනිල් වික්‍රමසිංහ මහතා මාධ්‍ය ආයතන හිමිකරුවන් හමුවේ අද (19) පැවසීය.


මේවාටත් කැමතිවනු ඇති

වැලිබල් ෆිනෑන්ස්, ශක්තිමත් මූල්‍ය ප‍්‍රතිඵලයක් වාර්තා කරයි 2024 ජුලි මස 13 146 0
වැලිබල් ෆිනෑන්ස්, ශක්තිමත් මූල්‍ය ප‍්‍රතිඵලයක් වාර්තා කරයි

වැලිබල් ෆිනෑන්ස් ගෙවුණු වසර 17ක කාලය පුරාවට ශ‍්‍රී ලංකාවේ මූල්‍ය ආයතනයන් අතර ප‍්‍රමුඛස්ථානයක් හිමි කර ගනිමින් 2023/24 මූල්‍ය වර්ෂයේදී සිය මූල්‍ය විශිෂ්ටත

ශ්‍රී පාද අඩවිය සුපිරිසිදු කරන්නට සියපත ෆිනෑන්ස් වෙතින් “නැමදුමෙන් පසු ඇමදුම” 2024 ජුනි මස 20 1026 0
ශ්‍රී පාද අඩවිය සුපිරිසිදු කරන්නට සියපත ෆිනෑන්ස් වෙතින් “නැමදුමෙන් පසු ඇමදුම”

බුදුරජාණන්වහන්සේගේ, ශිව දෙවියන්ගේ, ආදම්ගේ සහ ශාන්ත තෝමස් අපෝස්තුළුතුමාගේ පා සටහන යනාදී වශයෙන් විවිධ ආගමික සම්ප්‍රදායන් මුල් කරගනිමින් ශ්‍රී පාද ස්ථ

කුරුලෑ කරදරය සදහටම අවසන්! Himalaya Purifying Neem Face Wash අලුත් වෙනසක් සමග නැවතත් ශ්‍රී ලංකාවේ 2024 අප්‍රේල් මස 09 1899 1
කුරුලෑ කරදරය සදහටම අවසන්! Himalaya Purifying Neem Face Wash අලුත් වෙනසක් සමග නැවතත් ශ්‍රී ලංකාවේ

ස්වභාවික ශාකසාර අඩංගු ආයුර්වේදයේ විශිෂ්ඨත්වය රැඳි personal care සහ රූපලාවණ්‍ය නිෂ්පාදන පෙළක් සමග ලොව පුරා ජනතා විශ්වාසයට පාත්‍ර වූ දැවැන්ත සමාගමක් වන Himalaya Wellness

Our Group Site