IMG-LOGO

2024 පෙබරවාරි මස 29 වන බ්‍රහස්පතින්දා


රජයේ වාහන 5,500ක් කොට උඩ

(ඩයනා උදයංගනී)

රජයේ ආයතන සතු වාහන 82,194 ක් අතරින් වාහන 5,533ක් ධාවනය කළ නොහැකි තත්වයේ පවතින බව අග්‍රාමාත්‍ය මහින්ද රාජපක්ෂ මහතා අමාත්‍ය මණ්ඩලයට ඉදිරිපත් කළ වාර්තාවක දැක්වේ.

ආර්ථික ප්‍රතිපත්ති හා සැලසුම් ක්‍රියාත්මක කිරීමේ අමාත්‍යවරයා වශයෙන් අග්‍රාමාත්‍යවරයා මෙම වාර්තාව ඉදිරිපත් කර ඇත.

මෙම වාහන අතරින් අලුත්වැඩියා කළ හැකි ඒවා කඩිනමින් අලුත්වැඩියා කර ප්‍රයෝජනයට ගැනීමටත් අලුත්වැඩියා කළ නොහැකි ඒවා විධිමත්ව බැහැර කිරීමටත් අමාත්‍ය මණ්ඩලය ඊයේ (23) රැස්වූ අවස්ථාවේ තීරණය කර තිබේ.

 



අදහස් (17)

රජයේ වාහන 5,500ක් කොට උඩ

කිර පුතා Tuesday, 24 August 2021 12:45 PM

අලිි අස්සෙ බලි කියලා අළුතෙන් වාහන තොගයක් ගේන්නද කොහෙද අර අඳින්නෙ. මේ ඇත්තන්ට පුදුම රථගායක් තමයි තියෙන්නෙ.

:       3       36

Lalith M Tuesday, 24 August 2021 12:47 PM

ඕවා කීයක් හෙන්චයියන්ට දීල විනාශ කරපුවද. තව කීයක් බොරුවට ගාල් කරල හෙන්චයියන්ට විකුනන්න හදන ඒවද..

:       2       36

ganegoda Tuesday, 24 August 2021 12:58 PM

ඔහෙලගේ බෙන්ස්, බී.එම්.ඩබ්ලිව්. එව්වත් කොටඋඩද?

:       1       34

දිසා........ගම්පහ. Tuesday, 24 August 2021 01:08 PM

මෙම අබලන් වාහන අතර වෙන්දේසිය කළ පසුව අලුත් වැඩියාවකින් තොරව ස්ටාර්ට් කරගෙන රැගෙන යාමට හැකි මට්ටමේ ඒවාද ඇත...

:       0       37

පප්ප Tuesday, 24 August 2021 01:15 PM

පුතාට කොන්ත්‍රාත්තුව දෙන්න පාට්ස් ගෙන්නන්න පරණ පුරුදු විදියට හොඳ ගාණක් පවුලේ සාක්කුවලට දාගන්න පුලුවන්...

:       5       28

fairoos Tuesday, 24 August 2021 01:17 PM

ඒකටනේ මල්ලී කියලා තියෙන්නේ අලුත් වාහන 165 ගෙනාවා කියලා...

:       3       20

naleen Tuesday, 24 August 2021 01:34 PM

විනාශ කල රටේ ජනතාවගේ මුදල් . මේ රට මේ විදිහට තියෙන එකත් පුදුමයි

:       1       21

Raveendra Tuesday, 24 August 2021 01:42 PM

අනේ ඔය පරණ කටුටික පරණ යකඩවලට විකුණලා අලුතෙන්ම හොද වාහන ටිකක් ගමුකො. 225 ක් පට්ටියට වෙන්කරමු ඉතිරි ඔක්කොම ලොක්කන්ට බෙදල දාමු .. ඕක ඔයහැටි මේ ග්‍රහලෝක අතර තිබෙන බලය ගණන කිරීම පිලිබදව සරල ගැටලුවක්ද නැහැනේ....

:       3       11

janahitha Tuesday, 24 August 2021 01:54 PM

දැන දැනත් වරද කරලා දැන් ප්‍රතිචාර දානවා... අපට බලන්න නායකයෙක් සොයාගන්න ප්‍රථමයෙන් අවංකව...

:       2       9

A.kuruwage Tuesday, 24 August 2021 02:10 PM

මේ සියල්ලම විකිණීමට වහාම පියවර ගන්න.

:       1       5

menaka Tuesday, 24 August 2021 02:10 PM

විසික් කරලා අලුත් ඒවා ගන්න තියෙන්නේ... සල්ලි නම් මොනවද?

:       3       6

Rata Perata Tuesday, 24 August 2021 02:48 PM

දැන් මේ මෙයා කැබිනට් පත්‍රිකා දාන එක විතරයි වගේ කරන්නේ.

:       1       3

Nihal Tuesday, 24 August 2021 03:19 PM

ඕවා වෙන්දේසියෙන් අරගෙන අලුත් වැඩියා කරලා තවත් අවුරුදු 25ක් පමණ දුවන තත්වයට ගන්නවා, ඇයි රජයට බැරි.?

:       0       8

de silva Tuesday, 24 August 2021 04:06 PM

රට බාගෙට ලොක්ඩවුන් වෙලා රජයේ කාර්යාල බාගෙට වහල තිබෙන මේ අවස්ථාවේ වාහන කන්නද? මිනිස්සු මේ විකාර තවදුරටත් ඉවසන්න බලාපොරොත්තුවක් නැහැ.

:       0       4

Dharmaa Tuesday, 24 August 2021 05:33 PM

මේ මහත්තයා නේද දවසක් පෙට්‍රල් ගණන් කියලා බයිසිකලයෙන් ආවේ...? ඉතින් මේ සේරම වාහනේ විකුණලා පොහොට්ටුවන්ට බයිසිකල් අරන් දෙන්න...

:       0       6

sunilTuesday, 24 August 2021 05:43 PM

ඕවා ඔක්කොම විපක්ෂයේ ඉන්නකන් විතරයි. දැන්වත් තේරුම් ගන්ට ලංකාවේ දේශපාලනයේ හැටි.

:       0       4

jaliya Tuesday, 24 August 2021 06:10 PM

මේ අයට ඡන්දය දීලා අපි විඳවනවා දැන්...

:       0       3

ඔබේ අදහස් එවන්න

එසැණ පුවත්

නව පොලිස්පති වැඩ භාරගනී
2024 පෙබරවාරි මස 29 33 0

නව පොලිස්පති දේශබන්දු තෙන්නකෝන් මහතා පොලිස් මූලස්ථානයේදී මීට සුළු මොහොතකට පෙර එම ධූරයේ වැඩ භාරගත්තේය.


බසය පෙරැළි සිසුන් 35 ක් රෝහලේ
2024 පෙබරවාරි මස 29 81 0

සියඹලාණ්ඩුව මොනරාගල ප්‍රධාන මාර්ගයේ කොඩයාන ප්‍රදේශයේදී පාසල් සිසුන් ප්‍රවාහනය කළ ලංගම බස් රියක් පෙරැලී අද (29) උදෑසන අනතුරක් සිදුව ඇතැයි සියඹලාණ්ඩුව


මහා බැංකු ලොක්කෝ පක්ෂ නායකයන් ඉදිරියට
2024 පෙබරවාරි මස 29 483 0

ශ්‍රී ලංකා මහ බැංකුවේ නිලධාරීන් හදිසියේම සිය වැටුප් සියයට 70 කින් වැඩි කර ගැනීම සම්බන්ධයෙන් එහි ප්‍රධානීන් කැබිනට් මණ්ඩලයට සහ පාර්ලිමේන්තු පක්ෂ නායක


රට රැකියා පෙන්වා මුදල් වංචා කළ යුවළක් දැලේ
2024 පෙබරවාරි මස 29 134 0

ඉතාලි තානාපති කාර්යාලට සේවා ලබා ගැනීමට පැමිණෙන පුද්ගලයන්ට ඉතාලියේ රැකියා දෙන බව පවසා ලක්ෂ විසි හයක් වංචා කළ බව කියන සැකකරුවෙකු සහ සැකකාරියක අත්අඩංගු


ජම්පටා වීදියේ වෙඩි තැබීමේ සිද්ධියේ යතුරුපැදිකරු මාට්ටු
2024 පෙබරවාරි මස 29 222 0

කොළඹ ජම්පටාවීදිය නිව්හම් චතුරස්‍රය ප්‍රදේශයේදී පුද්ගලයෙකුට වෙඩි තබා බරපතල තුවාල සිදු කිරීමේ සිද්ධියක් සම්බන්ධයෙන් යතුරුපැදියේ පැදවූ පැදිකරු අත්අ


පළාත් කිහිපයකට අදත් වැසි
2024 පෙබරවාරි මස 29 74 0

නැගෙනහිර සහ ඌව පළාත්වලත් පොළොන්නරුව සහ මාතලේ දිස්ත්‍රික්කවලත් වැසි ස්වල්පයක් ඇතිවන බව කාලගුණවිද්‍යා දෙපාර්තමේන්තුව කියයි.


මේවාටත් කැමතිවනු ඇති

හලාල් කවුන්සිලය, ජාතික තත්ත්ව සම්මාන උළෙලේදී සම්මානයට පාත්‍ර වේ 2024 පෙබරවාරි මස 19 391 0
හලාල් කවුන්සිලය, ජාතික තත්ත්ව සම්මාන උළෙලේදී සම්මානයට පාත්‍ර වේ

ශ්‍රී ලංකා ප්‍රමිති ආයතනය (SLSI) විසින් සංවිධානය කරන ලද, ශ්‍රී ලංකා ජාතික තත්ත්ව සම්මාන උළෙල (SLNQA) 2022 හි ඉහළ ගුණාත්මකභාවය වෙනුවෙන් වූ කැපවීම ඇගයෙමින් හලාල් ප්

නීතිමය විභේදනයත් සමඟම ශ‍්‍රී ලංකා ඉන්ෂුවරන්ස් නව ගමනක් අරඹයි 2024 පෙබරවාරි මස 13 338 0
නීතිමය විභේදනයත් සමඟම ශ‍්‍රී ලංකා ඉන්ෂුවරන්ස් නව ගමනක් අරඹයි

දශක 6කට අධික ඉතිහාසයකට උරුමකම් කියන ශ‍්‍රී ලංකාවේ පුරෝගාමී රක්ෂණ සමාගම වන ශ‍්‍රී ලංකා ඉන්ෂුවරන්ස් සිය ජීවිත හා සාමාන්‍ය රක්ෂණ ව්‍යාපාර නීත්‍යානුකූල

හලාල් කවුන්සිලය NCE අපනයන සම්මාන උළෙලේ දී රනින් පිදුම් ලබයි 2024 පෙබරවාරි මස 12 329 0
හලාල් කවුන්සිලය NCE අපනයන සම්මාන උළෙලේ දී රනින් පිදුම් ලබයි

හලාල් ප්‍රතීතන කවුන්සිලය (Halal Accreditation Council), ජාතික අපනයනකරුවන්ගේ මණ්ඩලයේ (NCE) සංවිධානත්වයෙන් 2023 දෙසැම්බර් 8වන දින පැවැත්වුණු 31 වැනි NCE අපනයන සම්මාන උළෙලේ දී අඛණ්

Our Group Site