මාසික සේවා ගාස්තු ගෙවීමට පාරිභෝගිකයාට ලබා දීඇති කාල සීමාව දීර්ඝ කර සහනයක් සළසා දෙන්නැයි පාරිභෝගික අයිතීන් සුරැකීමේ ජාතික ව්යාපාරය රජයෙන් ඉල්ලීමක් කර තිබේ.
මෙම ඉල්ලීම සම්බන්ධව පාරිභෝගික අයිතීන් සුරැකීමේ ජාතික ව්යාපාරය ලිඛිතව ජනාධිපති ගෝඨාභය රාජපක්ෂ මහතාගෙන් ඉල්ලීමක් කර තිබේ.
ඒ අනුව ජනතාවට මාසිකව ගෙවීමට ඇති දුරකතන, විදුලි, ජල බිල්පත් මෙන්ම ජලබිල් ණය කාඩ් ගෙවීම් ලීසිං වාරික ඇතුළු ගෙවීම් සඳහා මෙම සහනය ඉල්ලා ලිඛිතව යොමු කිරීමට පියවර ගත් බව පාරිභෝගික අයිතීන් සුරැකීමේ ජාතික ව්යාපාරයේ සභාපති රංජිත් විතානගේ මහතා පවසයි.
කොරෝනා වයිරසය රටේ ව්යාප්ත වීමත් සමඟ බොහෝ ආයතන වසා දැමීමෙන් මාසික වැටුප ලබා ගැනීමට නොහැකි තත්ත්වයක් මෙන්ම එදිනෙදා වැටුප් ලබන පිරිසද ගැටලු රැසකට මුහුණ දෙමින් සිටින බවද එම ලිපියේ දක්වා ඇත.
එදා මෙදාතුර ශ්රී ලාංකීය දේපල වෙළදාම් ක්ෂේත්රයේ දැවැන්තම සහ අති සුඛෝපභෝගී නිවාස සංකීර්ණ ව්යාපෘතිය වන Pentara Residencies තුන්මුල්ල හංදිය ,The Address in Colombo එළි දැක්වීම
xඅඛණ්ඩව 8වන වරටත් ‘ඉහළම ජනාදරයට පත් ජීවිත රක්ෂණ සන්නාමය‘ ශ්රී ලංකා ඉන්ෂුවරන්ස් ලයිෆ් (SLICLL) නැවත වරක් මෙරට ඉහලම ජනාදරයට පත් ජීවිත රක්ෂණ සන්නාමය ලෙස LMD හි
සීඝ්රයෙන් පරිවර්තනය වෙමින් පවතින ශ්රී ලංකාවේ සෞඛ්ය සේවා ක්ෂේත්රයට නායකත්වය දෙන හේමාස් රෝහලේ අලූත්ම හඳුන්වාදීම හේමාස් හෙල්ත් ප්ලස් ( Hemas Health P
‘මාසික සේවා ගාස්තු ගෙවීමේදී පාරිභෝගිකයාට සහනයක් දෙන්න‘
rana Tuesday, 17 March 2020 06:09 AM
පාලකින්ට මේ දේ තේරෙන්නේ නම් අපිට මෙහෙම කලක් යාවිද?
Mahesh Tuesday, 17 March 2020 06:36 AM
අනිවාර්යයෙන්ම අපහසුතා තියෙන අයට මාසෙක දෙකක සහන කාලයක් දෙන්න ඕන.. පනතක් ගෙනත් සම්මත කරන්න වෙනවා..