මාසික සේවා ගාස්තු ගෙවීමට පාරිභෝගිකයාට ලබා දීඇති කාල සීමාව දීර්ඝ කර සහනයක් සළසා දෙන්නැයි පාරිභෝගික අයිතීන් සුරැකීමේ ජාතික ව්යාපාරය රජයෙන් ඉල්ලීමක් කර තිබේ.
මෙම ඉල්ලීම සම්බන්ධව පාරිභෝගික අයිතීන් සුරැකීමේ ජාතික ව්යාපාරය ලිඛිතව ජනාධිපති ගෝඨාභය රාජපක්ෂ මහතාගෙන් ඉල්ලීමක් කර තිබේ.
ඒ අනුව ජනතාවට මාසිකව ගෙවීමට ඇති දුරකතන, විදුලි, ජල බිල්පත් මෙන්ම ජලබිල් ණය කාඩ් ගෙවීම් ලීසිං වාරික ඇතුළු ගෙවීම් සඳහා මෙම සහනය ඉල්ලා ලිඛිතව යොමු කිරීමට පියවර ගත් බව පාරිභෝගික අයිතීන් සුරැකීමේ ජාතික ව්යාපාරයේ සභාපති රංජිත් විතානගේ මහතා පවසයි.
කොරෝනා වයිරසය රටේ ව්යාප්ත වීමත් සමඟ බොහෝ ආයතන වසා දැමීමෙන් මාසික වැටුප ලබා ගැනීමට නොහැකි තත්ත්වයක් මෙන්ම එදිනෙදා වැටුප් ලබන පිරිසද ගැටලු රැසකට මුහුණ දෙමින් සිටින බවද එම ලිපියේ දක්වා ඇත.
ක්ලීන්ටෙක් ප්රයිවට් ලිමිටඩ් ආයතනය, සිය තිරසාරත්වයෙන් යුතු ගමන්මගේ සුවිශේෂ සන්ධිස්ථානයක් සනිටුහන් කරමින් Zero Waste to Landfill (ZWL) සහතිකය දිනා ගැනීමට සමත් විය. සම
2007 නොබෙල් සාම ත්යාගයේ සම-ජයග්රාහකයා (උප සභාපති, IPCC-AR4) සහ 2021 නිල් ග්රහලෝක ත්යාගය(Blue Planet Prize) ලැබූ මහාචාර්ය මොහාන් මුණසිංහ මහතා
ශ්රී ලංකාවේ ප්රමුඛතම මූල්ය සමාගමක් වන සියපත ෆිනෑන්ස් පීඑල්සී දීප ව්යාප්ත ශාඛා ජාලයේ 57 වැනි ශාඛාව පසුගියදා තඹුත්තේගම නගරයේදී විවෘත කෙරිණ. සියපත ෆි
‘මාසික සේවා ගාස්තු ගෙවීමේදී පාරිභෝගිකයාට සහනයක් දෙන්න‘
rana Tuesday, 17 March 2020 06:09 AM
පාලකින්ට මේ දේ තේරෙන්නේ නම් අපිට මෙහෙම කලක් යාවිද?
Mahesh Tuesday, 17 March 2020 06:36 AM
අනිවාර්යයෙන්ම අපහසුතා තියෙන අයට මාසෙක දෙකක සහන කාලයක් දෙන්න ඕන.. පනතක් ගෙනත් සම්මත කරන්න වෙනවා..