IMG-LOGO

2024 ජුලි මස 17 වන බදාදා


ඕමානයෙන් ඩොලර් මිලියන 3,600ක ණයක් ගැනීමට අනුමැතිය

(යොහාන් භාසුර)

ඉන්ධන ආනයනය කිරීම සඳහා ඕමානයෙන් ඩොලර් මිලියන 3,600ක ණයක් ලබාගැනීමට අමාත්‍ය මණ්ඩලයේ අනුමැතිය ලැබී ඇතැයි බලශක්ති අමාත්‍ය උදය ගම්මන්පිල මහතා පැවසීය.

 මෙම ණය මුදලට අමතරව ඉන්ධන ආනයනට ඩොලර් මිලියන 500 ක ණයක් ඉන්දියාවෙන් ලබාගැනීමට සූදානමින් සිටින බව කී අමාත්‍ය උදය ගම්මන්පිල මහතා එය භාණ්ඩාගාරයේ අනුමැතියට යොමුකර ඇති බව ද සඳහන් කළේය.

මේ මාසය සඳහා ඉන්ධන ආනයනයට අවශ්‍ය ඩොලර් ප්‍රමාණය ලබාදීමට මහ බැංකු අධිපතිවරයා පොරොන්දුවී තිබෙන බවත් මෙම තත්වය හමුවේ රටේ ඉන්ධන හිඟයක් ඇති කිරීමට විපක්ෂය මැවූ සිහිනය කිසිසේත්ම ඉටුනොවන බවත් අමාත්‍ය උදය ගම්මන්පිල මහතා වැඩිදුරටත් පැවසීය.



අදහස් (18)

ඕමානයෙන් ඩොලර් මිලියන 3,600ක ණයක් ගැනීමට අනුමැතිය

Nuwan Friday, 22 October 2021 05:40 PM

කොහොමද මෙහෙම ණය අරන් ගෙවන්නේ.?

:       46       37

NaushiSaturday, 23 October 2021 08:40 AM

කලබල වෙන්න එපා... 69 ලක්ෂයක තණකොළ කන බයියන් සෙට් එකක් ඉන්නවා ඒකට...

:       1       1

chandima Friday, 22 October 2021 05:49 PM

ඔය වැඩෙන් අන්තිමට කාත්තන්කුඩියට වෙනම රාජ්‍යයක් දෙන්න වෙයිද?

:       38       34

arschfikaaSaturday, 23 October 2021 12:53 AM

කාත්තන්කුඩි විතරක් නෙමෙයි මුළු ලංකාවම උනත් අරාබීන්ට වික්කොත් එවෙලේම සල්ලි හම්බවෙයි .ඒක පොඩි ළමයෙකුට උනත් තේරෙනවා .හැබැයි අරාබි කාරයෝ ආපු ගමන් සිංහලයන් එකෙක් නෑර මෙරටින් එලවා මුස්ලිම්වරුන්ට විතරක් මෙහි ජීවත් වීමට ඉඩ ලබා දේ

:       0       0

LankaSaturday, 23 October 2021 08:08 AM

රටම චීනෙට ලියල දීලා තියෙනකොට මේ වගේ අය තාම පරණ කාත්තන්කුඩි කතාව කියවනවා.

:       0       0

Ruhun Friday, 22 October 2021 06:01 PM

රෙදි ඇඳගෙන මේවා කියන ලස්සන... ණයවෙලා තෙල් ගෙනාවට වඩා හොඳයි වහ ගෙන්නුවා නම් බීලා මැරෙන්න..

:       34       32

ලුම්බිණි Friday, 22 October 2021 07:04 PM

ඉවක් බවක් නැතුව මෙහෙම ගන්න ණය ගෙවන්නේ කවුද? අපට ඉන්න රටක් ඉතුරු වෙයිද...?

:       26       25

අගුපිලගේ Saturday, 23 October 2021 06:15 AM

ඇයි මෙයා ඡන්දයට සියය සියය එකතු කරපු සල්ලි ඇතිනේද? ඒවායින් ගෙවාවි...

:       0       0

Naushi Saturday, 23 October 2021 08:43 AM

මැදමුලන කාර්ල්ටන් වලව්ව විතරයි ඉතුරු වෙන්නේ...

:       1       0

චමින්ද ජයනාත් ජයසූරිය Friday, 22 October 2021 07:43 PM

කව්ද මේ ණය ගෙවන්නේ...? ණය ගන්න එක නෙමෙයි කරන්න ඕනේ... දැන් මේ රටේ මිනිස්සු පාරට බැහැලා රාජ්‍ය ධනය හොරකන් කරපු හැම කෙනාගෙන්ම ඒ ධනය අරගෙන ආයෙත් භාණ්ඩාගාරය පිරවීම... රත්තරං වගේ මේ රට මේ තත්ත්වයට පත් කළ කිසිම පාලකයෙකුට නම් හොඳක් සිද්ද වෙන්න එපා...!

:       34       24

Lalith M Friday, 22 October 2021 08:23 PM

20% කොමිස් සංහතියට තව අවුරුද්දකට ඇතිවෙයිද?

:       21       15

Soma dubayi Friday, 22 October 2021 08:48 PM

විශිෂ්ඨ තීරණයක් මැතිතුමනි...

:       30       6

sam Saturday, 23 October 2021 07:28 AM

මේවගේ කාලකණ්ණි ආණ්ඩුවක් ලෝකෙ පුරාම හිඟමනේ යනවා... රාජපක්ෂලා රටම විකුණගෙන කනවා. මේ අය කළ හොරකම් හින්දයි මේ රට බංකොළොත් වෙලා තියෙන්නේ. මෙයාලගේ පවුල්වලට හෙණ 07ම ගහන්න ඕනේ...

:       0       0

Perera Saturday, 23 October 2021 07:41 AM

මමත් වාහනේ ඇපේට තියලා ණයට පෙට්‍රල් ගහන්නේ...

:       0       0

Saththaya Saturday, 23 October 2021 08:24 AM

ඒකත් එහෙමයි කියමුකෝ... ගත්ත ණය මුදලුත්, ලැබුණු විදේශ ආධාර වලටත් වෙච්ච දෙයක් හොයාගන්න බැරිවුණා..., රට බංකලොත් කරපු, රට හදන පිරිසක් ඉන්න ලෝකෙන් උතුම් රටක් මේක... සසර වසනා තුරු අසත්පුරුෂයින් හමු නොවේවා ! යලි ලංකාවේ උපදින්නට හේතු වාසනා නොවේවා !

:       0       0

සිල්වා Saturday, 23 October 2021 10:40 AM

මොනවා ගන්න බලලාගෙනද මේ ණය දෙන්නෙ. රටේ කොයි හරියෙන් දෙන්න යනවා ද දන්නේ නැහැ.

:       1       4

Jagath kumara Saturday, 23 October 2021 12:50 PM

මෙයාට රටට හෙණ ගැහුවත් කමක් නෑ... එයාගේ පවුලේ අය ඉන්නේ ඕස්ට්‍රේලියාවේනේ...

:       1       2

Lanka Saturday, 23 October 2021 02:10 PM

ගිහිං ඊශ්‍රාලයෙන් ඉල්ලගන්නනේ තිබ්බේ...

:       0       1

ඔබේ අදහස් එවන්න

එසැණ පුවත්

ඔන්ලයින් ණය ගෙන පොලු තියලා
2024 ජුලි මස 17 41 0

කිසිදු ලේඛනයක් ඉදිරිපත් නොකර ජංගම දුරකථනය ඔස්සේ මාර්ගගත ක්‍රමයට ණය ලබාගෙන නොගෙවා පැහැර හැරි පුද්ගලයන් සියයකට අධික පිරිසකට එරෙහිව ඔන්ලයින් සමාගම් මග


බස්නාහිර ලක්ෂ 50 සිටින සුවිසල් නගරයක් කරනවා
2024 ජුලි මස 17 215 0

බස්නාහිර පළාත ලක්ෂ 50ක පමණ ජනතාවක් ජීවත් වන විශාල නගරයක් ලෙස සංවර්ධනය කිරීමට සැලසුම් කර තිබෙන බව ජනාධිපති රනිල් වික්‍රමසිංහ මහතා පැවසීය.


ඇමැති බන්දුල ඇමැතිකම ඇපේට තියයි
2024 ජුලි මස 17 564 0

හෝමාගම ප්‍රදේශයේ ආරම්භ කළ රටබීමහල සතියක් තුළ ඉවත් කිරීමට කටයුතු නොකලහොත් තමන්ගේ පාර්ලිමේන්තු මන්ත්‍රී ධූරය හෝ අමාත්‍ය ධූරය සම්බන්ධයෙන් කිසිදු තැකී


ජල බිල අඩු කරන තීරණය ලබන සතියේ
2024 ජුලි මස 17 154 0

නව විදුලි ගාස්තු සංශෝධනයට සමගාමීව ජල ගාස්තුව ද අඩු කිරීම සම්බන්ධව අධ්‍යයනය කරමින් සිටින අතර මෙම සතිය ඇතුලත ඒ සම්බන්ධව තීරණයක් ගැනීමට හැකිවනු ඇතැයි ජල


එජාපය මැතිවරණ කොමිසමට
2024 ජුලි මස 17 429 0

ජනාධිපතිවරණය ඉතා ඉක්මනින් පවත්වන්නැයි එක්සත් ජාතික පක්ෂය අද (17) මැතිවරණ කොමිසමට ගොස් ඉල්ලා සිටියේය.


බඹරු ඇන සිසුන් අටක් රෝහලේ
2024 ජුලි මස 17 112 0

පාසල් නිමා වි නිවස කරා යමින් සිටි පාසල් ළමුන් පිරිසකට එල්ල වු බඹර ප්‍රහාරයකින් තුවාල ලැබු පාසල් ළමුන් 08 දෙනෙකු බගවන්තලාව ප්‍රාදේශිය රෝහලට ඇතුළත් කර ඇත


මේවාටත් කැමතිවනු ඇති

වැලිබල් ෆිනෑන්ස්, ශක්තිමත් මූල්‍ය ප‍්‍රතිඵලයක් වාර්තා කරයි 2024 ජුලි මස 13 123 0
වැලිබල් ෆිනෑන්ස්, ශක්තිමත් මූල්‍ය ප‍්‍රතිඵලයක් වාර්තා කරයි

වැලිබල් ෆිනෑන්ස් ගෙවුණු වසර 17ක කාලය පුරාවට ශ‍්‍රී ලංකාවේ මූල්‍ය ආයතනයන් අතර ප‍්‍රමුඛස්ථානයක් හිමි කර ගනිමින් 2023/24 මූල්‍ය වර්ෂයේදී සිය මූල්‍ය විශිෂ්ටත

ශ්‍රී පාද අඩවිය සුපිරිසිදු කරන්නට සියපත ෆිනෑන්ස් වෙතින් “නැමදුමෙන් පසු ඇමදුම” 2024 ජුනි මස 20 988 0
ශ්‍රී පාද අඩවිය සුපිරිසිදු කරන්නට සියපත ෆිනෑන්ස් වෙතින් “නැමදුමෙන් පසු ඇමදුම”

බුදුරජාණන්වහන්සේගේ, ශිව දෙවියන්ගේ, ආදම්ගේ සහ ශාන්ත තෝමස් අපෝස්තුළුතුමාගේ පා සටහන යනාදී වශයෙන් විවිධ ආගමික සම්ප්‍රදායන් මුල් කරගනිමින් ශ්‍රී පාද ස්ථ

කුරුලෑ කරදරය සදහටම අවසන්! Himalaya Purifying Neem Face Wash අලුත් වෙනසක් සමග නැවතත් ශ්‍රී ලංකාවේ 2024 අප්‍රේල් මස 09 1867 1
කුරුලෑ කරදරය සදහටම අවසන්! Himalaya Purifying Neem Face Wash අලුත් වෙනසක් සමග නැවතත් ශ්‍රී ලංකාවේ

ස්වභාවික ශාකසාර අඩංගු ආයුර්වේදයේ විශිෂ්ඨත්වය රැඳි personal care සහ රූපලාවණ්‍ය නිෂ්පාදන පෙළක් සමග ලොව පුරා ජනතා විශ්වාසයට පාත්‍ර වූ දැවැන්ත සමාගමක් වන Himalaya Wellness

Our Group Site