සිකුරාදා උදේ 8.25ට මීගමුව බලා ධාවනය වන ශීඝ්රගාමි දුම්රිය මරදානට ළඟා විය.
“හතරවන වේදිකාවට පැමිණි ශීඝ්රගාමි දුම්රිය මීගමුව බලා පිටත්වේ. දුම්රිය අද දින කැලණිය දුම්රිය ස්ථානයේ ද නවත්වනවා ඇත” මරදාන දුම්රිය ස්ථානයෙන් එසේ ප්රචාරය විය. වෙනදා කැලණියේ නොනවත්වන දුම්රිය අද එහි නවත්වන බැවින් කැලණියෙන් බසින මගීහු ද දුම්රියට ගොඩවූහ. දුම්රිය ධාවනය වන්නට විය.
පළමුව දෙමටගොඩ දුම්රිය ස්ථානයේ නැවැත් වූ දුම්රිය නැවත වේගයෙන් ගමන් කරන්නට විය. කැලණිය දුම්රිය පොළ කිට්ටු වන විට කැලණියෙන් බසින මගීහු දොර ළඟට කිට්ටු වූහ. අවාසනාවකි. දුම්රිය කැලණියේ නොනවත්වමින් ඇදී යන්නට විය.
මගීහු අන්දුන් කුන්දුන් වූහ. දුම්රිය රාගම දුම්රිය ස්ථානයේ නැවැත්වීය. දෙස් දෙවොල් තබමින් බැසගත් මගීහු දුම්රියේ අවසාන මැදිරියේ සිටි නියාමකවරයාට කතාකොට “බලන්නකෝ අද කෝච්චිය කැලණියේ නවත්වනවා කියලා එනවුන්ස් කළ නිසයි අපි නැග්ගේ. ඒ වුණාට නැවැත්තුවේ නැහැනේ” යැයි පැවසූහ.
“මරදානෙත් එහෙම එනවුන්ස් කළාද? මට නම් ඇහුණේ නැහැ” දුම්රිය නියාමකවරයා ඇඟටපතට නොදැනී පැවැසීය.
(ක්රිස්ටෝපර් සීපියන්)
ශ්රී ලංකා ඉන්ෂුවරන්ස් ලයිෆ් තම වාර්තාව අභිබවා යමින් මෙරට රක්ෂණ ඉතිහාසයේ දැවැන්තම බෝනස් දීමනාව වන රුපියල් බිලියන 12.5 ක ජීවිත රක්ෂණ බෝනස් දීමනාව 2024 වසර
ශ්රී ලංකාවේ වැදගත් පූජනීය බෞද්ධ ආගමික සිද්ධස්ථානයන් වන කතරගම කිරි වෙහෙර සහ රුහුණු කතරගම මහා දේවාලයේ 2025 ඇසළ උත්සවය, ශාකසාර සබන් සහ ශාකසාර පෞද්ගලික
එදා මෙදාතුර ශ්රී ලාංකීය දේපල වෙළදාම් ක්ෂේත්රයේ දැවැන්තම සහ අති සුඛෝපභෝගී නිවාස සංකීර්ණ ව්යාපෘතිය වන Pentara Residencies තුන්මුල්ල හංදිය ,The Address in Colombo එළි දැක්වීම
කැලණියේ බහින මගීන් රාගමට අරන් ගිහින්
sampath Monday, 25 February 2019 10:55 AM
ඉතාමත් අකාර්යක්ෂම සේවාවක් තමයි දුම්රිය කියන්නේ.. මේවා පුද්ගලීකරණය කිරීම හැර කිසිම විකල්පයක් නැහැ.. ලංගම ඒ කලේ ඔය වගේ එ්කාධිකාරයක් තිබුනේ... මම කුඩා කාලේ බෙල් එක දෙපාරක් ගැහුවා කියලා හෝල්ට් දෙකක් එහෙට අරන් ගිහින් බැස්සුවා. මොකද ඒ කලේ පුද්ගලික බස් නෑ දුම්රිය අනිවාර්යයෙන් පුද්ගලික කළ යුතුයි. අඩුම පුද්ගලික දුම්රියවලට දුවන්න ට්රක් එක කුලියටවත් දිය යුතුයි.