IMG-LOGO

2024 ජුලි මස 19 වන සිකුරාදා


සමෘද්ධි සහතිකපත් සහිත ලිපි ගොනුව මැතිවරණ කොමිසමෙන් හොරකම් කරලා

(චමිල් රූපසිංහ)

සමෘද්ධියේ හොරට පත්විම් දීම සඳහා සැකසූ සහතික පත් සහිත ලිපි ගොනුව මැතිවරණ කොමසාරිස් දෙපාර්තුමේන්තු නිලධාරින් අත්අඩංගුවට ගත්ත ද එය මැතිවරණ කොමිසමෙන් සොරකම් කර ඇති බව එස් බි දිසානායක මහතා පැවසීය.

එම ලිපි ගොනුවේ හොරට සමෘධිය දීම සඳහා හොරට සැදූ සහතික පත් විශාල ප්‍රමාණයක් ද පරණ දින යොදා පත්වීම් දීම සඳහා සැකසු පත්විම් ලිපි විශාල ප්‍රමාණයක් ද තිබූ බව දිසානායක මහතා කීය.

කිවුල්ළිඳ පොදුජන පෙරමුණ පක්ෂ කාර්යාලයේ දී අද (31) පැවැති මාධ්‍යය සාකච්ඡාවකදී දිසානායක මහතා මෙසේ පැවසීය.

සමෘද්ධි කොමසාරිස් ජනරාල් කරන වැඩේ නීතිවිරෝධි බවත් මේ සම්බන්ධව ඔහුට වගකීමට සිදුවන බවත් හෙතෙම කීය.

සමෘද්ධි ව්‍යාපාරය ආසියාවේ තිබෙන ශක්තිමත් ව්‍යාපාරයක් බවත් එය සෑදී ඇත්තේ දුප්පතුන්ගේ ලෙයින් දාඩිය මහන්සියෙන් හම්බකර ජනතාවගේ මුදල් වලින් සැදුම් ලත් සමෘධිය අග්‍රාමාත්‍යවරයා මේ රටේ සිටින ලොකුම ගිනිපොලී කාරයා වන දයා ගමගේ මහතාට බාරදී ඇති බවද ප්‍රකාශ කළේය.

   



අදහස් (11)

සමෘද්ධි සහතිකපත් සහිත ලිපි ගොනුව මැතිවරණ කොමිසමෙන් හොරකම් කරලා

Vajira Thursday, 31 October 2019 06:10 AM

සමෘද්ධි මහල් මන්දිරය නම් තවම තියෙනවා හඟුරන්කෙත...

:       17       224

Hafeel Thursday, 31 October 2019 06:56 AM

සමෘද්ධි ව්‍යාපාරය තුළ සිදු වෙන වංචා මෙයා දන්නා තරම් වෙන කවුරුවත් දැනගන්න විදියක් නැහැ. මේ රටේ "සමෘද්ධි නම් එස් බි දිසානායක. එස් බි දිසානායක නම් සමෘද්ධි". ඒ තරම් ලග සම්බන්ධකම් තියන්නේ මෙයාටත් සමෘද්ධි ව්‍යාපාරයටත්.

:       0       52

Chanak los angeles Thursday, 31 October 2019 07:11 AM

සමාවෙන්න මට ...අර පසුපසින් ඉන්නේ මොහුගේ බොඩිගාඩ් කෙනෙක්ද?

:       33       72

sinhaThursday, 31 October 2019 08:38 AM

කඩේ යන්න එපා.

:       24       0

Mahee Thursday, 31 October 2019 07:16 AM

අනේ අපොයි, බෝ පැලයක් කතා කරයි.

:       0       31

රවින් Thursday, 31 October 2019 07:16 AM

එකවගේ ගෙවල් තැන් තුනක හැදුවේ...? කුණුත් එක්ක පුච්චන්න ඇතිනේද? වීදුරු ගෙවල්වල ඉඳගෙන අනුන්ට ගල්ගහන්න එපා කියලා දන්නේ නැතිව ඇති...

:       0       42

Amila Thursday, 31 October 2019 07:21 AM

මැතිවරණ කොමිසමේ ගරුත්වයට සහ ජනතා විශ්වාසය පලුදුවන බේගල් ඇදබාන මොහුව අත්අඩන්ගුවට ගෙන ආයෙත් අවුරුදු දෙකකටවත් ඇතුළට යවන්න ඕනෑ. මේ වගේ අය එක්ක මොන රට හැදිලිද?

:       0       80

sena Thursday, 31 October 2019 08:23 AM

ඕක මොකක්ද සර්..? පුරවැසියන් ලියා පදිංචි කිරීමේ දෙපාර්තමේන්තුවේ පුරවැසිකම ඉල්ලපු ඉල්ලුම්පත්‍ර නැතිවෙනවා. ආමි එකෙන් ඉල්ලා අස්වීම් ලිපිගොනු එහෙමත් නැතිවෙනවලු... කටුගේ තියෙන කඩු නැතිවෙනවා. කෝටි ගණන් දේපල තියෙනවා අයිතිකාරයන් නැහැ. රෑ නිදියලා උදේ බලනකොට ගෙවල් ඉස්සරහ මැණික් මලු තියෙනවා... අයිතිකාරයන් නැහැ. සමහර පන්සල්වල මිනිස්සු අලි පැටව් දාලා යනවා. හඟුරන් කෙත පැත්තේ කෝටි ගණන් වටිනා මන්දිර තියෙනවාලු... අයිතිකාරයින්ට කියන්න බැරිලු හදන්න සල්ලි ලැබුනේ කොහොමද කියලා. මේක මහා පුදුම රටක් සර්....

:       0       24

lalithm Thursday, 31 October 2019 08:30 AM

අලසයින්ට නිදියගෙන මාසෙකට සැරයක් කීයක් හරි හොයාගන්න හදපු නිකමුන් බෝ කරන ලොව ලොකුම ව්‍යාපෘතිය තමයි. තව ඉතින් උපාධිධාරීන් දහස් ගණනකට මහජන බදු මුදලින් පඩිත් ගෙවනවා. සමෘද්ධි නියාමක, කළමනාකරුවන් වගේ. රටට කිසිම සංවර්ධන දායකත්වයක් නැති හිස් ව්‍යාපෘතියක්...

:       1       3

RaveendraThursday, 31 October 2019 09:38 AM

ලලිත් මයා වෙත, ඔබගේ අගනා අදහස් අප අගය කරන්නෙමු. ඇත්තෙන්ම නිකමුන් බෝකර රටක අනාගත දියුණුවක් ගැන කෙසේ කතා කරන්නේද? වැඩි පිරිසක් අපගේ අදහස් තේරුම් ගැනීමට උත්සාහ කිරීම කෙසේවෙතත් අපගේ දෙමාපියන්ටද පින් අනුමෝදම් කරනු ඇත. නමුත් මෙය දකින්නේ තනිකරම දේශපාලන පිං මාමලා ඇතිකර ගැනීමකි. මෙය නිල්, කොළ නිවටයන් දෙගොල්ලන්ගේම නිහීන ක්‍රියාවකි.

:       0       1

කළුබණ්ඩාThursday, 31 October 2019 01:38 PM

ලලිත් මහතාගේ අදහසනම් ඉතාම නිවැරදියි.

:       0       1

ඔබේ අදහස් එවන්න

දියත

බසයක් මාර්ගයෙන් ඉවතට පැන 52 ක් රෝහලේ
2024 ජුලි මස 19 70 0

යාපනයේ සිට කතරගම දක්වා වන්දනාකරුවන් පිරිසක් රැගෙන යමින් තිබූ බස් රථයක් මූතූර් පොලිස් වසමට අයත් ගෙන්ගේ ප්‍රදේශයේදී අද (19) පස්වරුවේ මාර්ගයෙන් ඉවතට පැන ප


බිත්තරයකින් රුපියල් 25ක අයුතු ලාභයක්
2024 ජුලි මස 19 277 0

බිත්තරයකින් රුපියල් 25ක අයුතු ලාභයක් නිෂ්පාදකයින් විසින් ලබාගන්නා බවට බිත්තර වෙළෙඳ සංගමය චෝදනා කරයි.


විසි දෙක ගැසට්ටුව පිටවේ
2024 ජුලි මස 19 895 0

විසි දෙවැනි ආණ්ඩු ක්‍රම ව්‍යවස්ථා සංශෝධනයට අදාළ ගැසට් නිවේදනය රජයේ මුද්‍රණ දෙපාර්තමේන්තුව විසින් එහි වෙබ් අඩවියේ ඊයේ (18) ප්‍රසිද්ධියට පත් කරනු ලැබීය


ශ්‍රීලංකන් ගුවන් සේවයෙන් නිවේදනයක්
2024 ජුලි මස 19 771 0

ගෝලීය වශයෙන් සිදුවූ තාක්ෂණික දෝෂය සම්බන්ධයෙන් ගුවන් මෙහෙයුම් වෙත බලපෑමක් සිදුවූ බව ශ්‍රී ලංකන් ගුවන් සමාගම නිවේදනය කරයි.


අල්ලස් ගත්තැයි කියූ අයි.පීට - පී.සීට ඇප
2024 ජුලි මස 19 301 0

රුපියල් 154,200ක මුදලක් අල්ලසක් පොලිසිය තුළදීම ලබාගත්තේ යැයි කියන කොළඹ අපරාධ කොට්ඨාසයේ අපරාධ වාර්තා ඒකක අංක 07 ස්ථානාධිපති, පොලිස් පරීක්ෂකවරයා සහ කොස්තාප


මහනුවර දුම්රියේ නැරඹුම් මැදිරිය ගලවලා
2024 ජුලි මස 19 841 0

කොළඹ කොටුව සිට මහනුවර බලා හෙට (20) පෙරවරුවේ ධාවනය කරන නගරාන්තර දුම්රියේ නැරඹුම් මැදිරිය ඉවත් කිරීමට අතිරේක සාමාන්‍යාධිකාරීවරයාගේ නියමයෙන් බවත්කර ඇති බ


මේවාටත් කැමතිවනු ඇති

වැලිබල් ෆිනෑන්ස්, ශක්තිමත් මූල්‍ය ප‍්‍රතිඵලයක් වාර්තා කරයි 2024 ජුලි මස 13 145 0
වැලිබල් ෆිනෑන්ස්, ශක්තිමත් මූල්‍ය ප‍්‍රතිඵලයක් වාර්තා කරයි

වැලිබල් ෆිනෑන්ස් ගෙවුණු වසර 17ක කාලය පුරාවට ශ‍්‍රී ලංකාවේ මූල්‍ය ආයතනයන් අතර ප‍්‍රමුඛස්ථානයක් හිමි කර ගනිමින් 2023/24 මූල්‍ය වර්ෂයේදී සිය මූල්‍ය විශිෂ්ටත

ශ්‍රී පාද අඩවිය සුපිරිසිදු කරන්නට සියපත ෆිනෑන්ස් වෙතින් “නැමදුමෙන් පසු ඇමදුම” 2024 ජුනි මස 20 1023 0
ශ්‍රී පාද අඩවිය සුපිරිසිදු කරන්නට සියපත ෆිනෑන්ස් වෙතින් “නැමදුමෙන් පසු ඇමදුම”

බුදුරජාණන්වහන්සේගේ, ශිව දෙවියන්ගේ, ආදම්ගේ සහ ශාන්ත තෝමස් අපෝස්තුළුතුමාගේ පා සටහන යනාදී වශයෙන් විවිධ ආගමික සම්ප්‍රදායන් මුල් කරගනිමින් ශ්‍රී පාද ස්ථ

කුරුලෑ කරදරය සදහටම අවසන්! Himalaya Purifying Neem Face Wash අලුත් වෙනසක් සමග නැවතත් ශ්‍රී ලංකාවේ 2024 අප්‍රේල් මස 09 1897 1
කුරුලෑ කරදරය සදහටම අවසන්! Himalaya Purifying Neem Face Wash අලුත් වෙනසක් සමග නැවතත් ශ්‍රී ලංකාවේ

ස්වභාවික ශාකසාර අඩංගු ආයුර්වේදයේ විශිෂ්ඨත්වය රැඳි personal care සහ රූපලාවණ්‍ය නිෂ්පාදන පෙළක් සමග ලොව පුරා ජනතා විශ්වාසයට පාත්‍ර වූ දැවැන්ත සමාගමක් වන Himalaya Wellness

Our Group Site