බුද්ධික කුමාරසිරි
ඩීසල් අඩුවීම පමණක්ම පිළිබඳ නොසිතා තවත් කරුණු 12 ක් සම්බන්ධයෙන් සාකච්ඡා කර ලබන 21 වැනි දා බස් ගාස්තු අඩු කරනවාද නැද්ද සම්බන්ධයෙන් තීරණයක් ප්රකාශයට පත් කරන බව පෞද්ගලික බස් හිමියන්ගේ සංගමයේ සභාපති ගැමුණු විජේරත්න මහතා පැවසීය.
අද (5) ගමනාගමන කොමිෂන් සභාවේ පැවති සාකච්ඡාවකින් පසුව ඒ මහතා එලෙස කීවේය.
මෙහිදී අදහස් දැක්වූ සමස්ත ලංකා බස් හිමියන්ගේ සංගමයේ ලේකම් අංජන ප්රියන්ජිත් මහතා මෙසේ පැවසීය.
ඩීසල් අඩුවීම පමණක් බැලුවොත් ඉතා ස්වල්ප මුදලක් තමා බස් ගාස්තු අඩු වෙන්නේ. ඒ නිසා බස් කර්මාන්තයට බලපාන තවත් කරුණු 12 ක් සම්බන්ධයෙන් කරුණු අධ්යයනය කර ලබන 21 වැනි දා පවත්වන සාකච්ඡාවකින් පසු සියයට 3 ත් 5 ත් අතර මුදලක් බස් ගාස්තු සංශෝධනයක් සිදුකළ හැකි යැයි අපි විශ්වාස කරනවා.
එදා මෙදාතුර ශ්රී ලාංකීය දේපල වෙළදාම් ක්ෂේත්රයේ දැවැන්තම සහ අති සුඛෝපභෝගී නිවාස සංකීර්ණ ව්යාපෘතිය වන Pentara Residencies තුන්මුල්ල හංදිය ,The Address in Colombo එළි දැක්වීම
xඅඛණ්ඩව 8වන වරටත් ‘ඉහළම ජනාදරයට පත් ජීවිත රක්ෂණ සන්නාමය‘ ශ්රී ලංකා ඉන්ෂුවරන්ස් ලයිෆ් (SLICLL) නැවත වරක් මෙරට ඉහලම ජනාදරයට පත් ජීවිත රක්ෂණ සන්නාමය ලෙස LMD හි
සීඝ්රයෙන් පරිවර්තනය වෙමින් පවතින ශ්රී ලංකාවේ සෞඛ්ය සේවා ක්ෂේත්රයට නායකත්වය දෙන හේමාස් රෝහලේ අලූත්ම හඳුන්වාදීම හේමාස් හෙල්ත් ප්ලස් ( Hemas Health P
බස් ගාස්තු අඩු කරනවාද නැද්ද යන්න තීරණය 21 වැනි දා
Soda Wednesday, 05 December 2018 09:29 AM
කවුද වර්ජනය කරන්නේ බස් ගාස්තු අඩු කෙරුවේ නැත්නම් ?
Nishanath Wednesday, 05 December 2018 09:37 AM
ආණ්ඩුවක් නැති රටක ස්වභාවය පැහැදිලියි............
Ferna Wednesday, 05 December 2018 09:48 AM
අවස්ථාවාදීයා
lakmal Wednesday, 05 December 2018 11:07 AM
බස් ගාස්තු වැඩි කිරීම නම් එක දවසෙන් කරනවා. එත්, බස් ගාස්තු අඩු කරන්ට තීරණයක් ගන්ට නම් මාසයක් යනවා.
lakmal Wednesday, 05 December 2018 11:07 AM
බස් ගාස්තු වැඩි කිරීම නම් එක දවසෙන් කරනවා. එ්ත්, බස් ගාස්තු අඩු කරන්නට තීරණයක් ගන්නට නම් මාසයක් යනවා.
Bandula. Wednesday, 05 December 2018 11:40 AM
දෙවියනේ වැහිනැති අකුණු වදින්න ඕනේ... වැඩි වෙනකොට උදේම නැගිටලා මැරෙන්න හදනවා. දැන් අඩු වෙනකොට කල්පනා කරනවා. කාලකන්නි තමයි.
විජිත් Wednesday, 05 December 2018 12:04 PM
මේ අයව ජනසතු නොකරන්නේ අැයි..? හැමදාම මේ අයගේ තර්ජන, ගර්ජන බලබලා ඉන්නද රජය හදන්නේ...? එහෙමත් නැතිනම් මුළු රටේම ජනතාව එකතුවෙලා මේ බස් වර්ජනය කළ යුතුයි. එතකොට නිකම්ම ඔය මාෆියාව නැත්තටම නැතිවෙලා යාවි..
nisar Wednesday, 05 December 2018 12:20 PM
මූල්ය සමාගම්වලින් ගිනි පොළියට බස් ගත්තාම ඒවත් ගෙවන්න ඕනෑ මගියනේ...
sandy123 Wednesday, 05 December 2018 12:48 PM
උසාවියෙන් නියෝග එනතුරුද ඉන්නේ...?
shan saudi Wednesday, 05 December 2018 01:01 PM
ලංකාව තුල පුද්ගලික ප්රවාහන සේවය සම්පූර්ණයෙන්ම තහනම් කළ යුතුය.. මේ සියලු රථ 1956 මෙන් ජනසතුකර ඔවුන්ට වන්දි ගෙවා රියදුරන් හා අනෙක් සේවකයන් සමගම ලංගමට බඳවාගෙන රජයේ සම්පූර්ණ ප්රවාහන සේවයක් ඇති කළ යුතුයි. එවිට ජනතාවගේ රැකියා ගැටලුවටත් යම් දුරකට පිළිතුරක් ලැබෙනවා. මේ අයවලුන් විසින් ජනතාවත් රටත් ඉතාමත් පහත් ආකාරයට අසරණ කරමින් යන බව පේනවා. මෙය වහාම නැවතිය යුතුයි.
විජිත් Wednesday, 05 December 2018 03:22 PM
ඔබ හරි එ්ත්... රියැදුරන් හා අනෙක් සේවකයන් සමගම ..." කොටස අයින් කළ යුතුයි කියලයි මගේ අදහස. මොකද මේ පුද්ගලික බස් රියදුරන් කියන්නේ " මග මරුවන් " ඒ වගේමයි කොන්දොස්තර කියන්නේ කිසිම කෙනෙකුට ගරු සරු ඇතිව කතාකරන්න දන්නේ නැති කට්ටියක්. මේ අයව ලංගමට අනුයුක්ත කළා කියලා නිවැරදි කරන්න බැහැ.
Raveendra Wednesday, 05 December 2018 01:12 PM
මේ අයත් කොහෙන්ද " කඩදාසි පෙනයක් " හොයාගෙන පුප්ඵනවා නේද? හිඟන්නන් වගේ... අහිංසක මිනිස්සුන්ගේ රීරිමංශ උරා බොනවා...
රවින් Wednesday, 05 December 2018 10:59 PM
ගැමුණු නිකන් නත්තල් සීයාවගේ මෑන්ස් නේ .
අසංක ලක්මාල් Thursday, 06 December 2018 01:52 AM
කලින් 2%ක් අඩු කරලා මොනවා හරි දෙයක් ලැබුණු කෙනෙක් ඉන්නවාද? කලිනුත් 95යි මගෙ බස් ගාස්තුව. දැනුත් 95යි. ඒත් 100ම ගන්නවා. අපි ගාවත් රුපියල් 5ක් නෑ දෙන්න. කොන්දොස්තර ගාවත් නෑ 5ක් දෙන්න. එතකොට ගාන 100යි. 90ක් ගත්තොත් බස්කාරයාට පාඩුයි. 100ක් ගත්තොත් අපිට පාඩුයි. හරි ඒකත් දුන්නා කියමුකෝ රුපියල් දෙක තුනකින් මොනවා කරන්නද මේ වැඩිවෙන ජීවන වියදමට? බස් ලොක්කො කුක්කො කරන්න පුලුවන් දුම්රිය ප්රවාහන සේවය දියුණු කලානම් බස් ලොක්කො කුක්කො වෙනවා.