(මනෝජ් හර්ෂික)
පලාලි ගුවන්තොටුපොළ, යාපනය ජාත්යන්තර ගුවන්තොටුපොළ ලෙසට නම් කිරීමට රජය තීරණය කර තිබේ.
ප්රාදේශීය ගුවන් තොටුපොළක්ව පැවැති යාපනය පලාලි ගුවන්තොටුපොළ මේ අනුව කලාපීය සහ ජාත්යන්තර තොටුපොළක් වශයෙන් සැලකේ.
පලාලි ගුවන්තොටුපොළ කලාපීය සහ ජාත්යන්තර තොටුපොළක් ලෙසට නම් කිරීමත් සමඟ දැනට ලංකාවේ ඇති ජාත්යන්තර ගුවන්තොටුපොළ ගණන පහ දක්වා ඉහළ ගොස් තිබේ.
ඒ අනුව කොළඹ කටුනායක බණ්ඩාරනායක ජාත්යන්තර ගුවන්තොටුපොළ, කොළඹ රත්මලාන ජාත්යන්තර ගුවන්තොටුපොළ, මඩකලපුව ජාත්යන්තර ගුවන්තොටුපොළ, මත්තල ජාත්යන්තර ගුවන්තොටුපොළ ලංකාවේ අති අනෙක් ජාත්යන්තර ගුවන් තොටුපළවල් වේ.
ප්රාදේශීය ගුවන් තොටුපොළක් ලෙසට පැවැති යාපනය පලාලි ගුවන්තොටුපොළ කලාපීය සහ ජාත්යන්තර තොටුපොළක් ලෙසට සංවර්ධනය කිරීමට ප්රවාහන සහ සිවිල් ගුවන්සේවා අමාත්ය අර්ජුන රණතුංග මහතා ඉදිරිපත් කළ යෝජනාවට අමාත්ය මණ්ඩලයේ අනුමැතිය හිමි වීමෙන් අනතුරුව මෙම ව්යාපෘතියේ කටයුතු ආරම්භ කෙරිණි.
ශ්රී ලංකා විදුහල්පති සේවයේ 3 ශ්රේණියේ පුරප්පාඩු 4718ක් පිරවීමට පියවර ගන්නා ලෙස ශ්රේෂ්ඨාධිකරණය අධ්යාපන අමාත්යාංශයට නියෝග කළේය.
රාජ්ය අමාත්ය සනත් නිශාන්ත මහතා විසින් අධිකරණයට අපහාස කිරීම සම්බන්ධයෙන් ගොනු කොට ඇති පැමිණි ල්ල ඔක්තෝබර් 27 වැනිදා විභාගයට ගැනීමට අභියාචනාධිකරණය නි
ජාත්යන්තර මූල්ය අරමුදල ශ්රී ලංකාවට ලබා දුන් ණය මුදලේ දෙවැනි වාරිකය ශ්රී ලංකාවට ලබා දෙන නිශ්චිත කාලයක් නොමැති බවත් ඒ සඳහා ශ්රී ලංකාව පියවර දෙකක් ස
හෙරොයින් ජාවාරම් කිරීම සඳහා කුඩු කිලෝග්රෑම් 152ක් ටෝලර් යාත්රාවකින් ලංකාවට රැගෙනන එමින් සිටියදී නාවික හමුදාව මහ මුහුදේදී අල්ලා ගත් ධීවරයන් පස්දෙනාට
රාජ්ය සේවයේ නියුතු විශේෂඥ වෛද්යවරුන් විශ්රාම ගැන්වීමේ වයස අවුරුදු 63 දක්වා දීර්ඝ කිරීමට ගෙන ඇති තීරණය මෙම වසරේ දෙසැම්බර් 31 වෙනිදා දක්වා පමණක් බල පැව
පුරාවිද්යාත්මක, ඓතිහාසික සහ පූජනීය වටිනාකමකින් යුත් විහාරස්ථාන පහක් සහ දේවාලයක් පූජා භූමි ලෙස අද (27)ප්රකාශයට පත් කෙරිණි.
දැඩි ආශාව හා කැපවීම මුණගැසෙන ක්රිකට් වැනි ක්ෂේත්රයක් තුළ, එෂාන් මාලිංග පැමිණි ගමන් මග නම් එතරම් ආශ්වාදජනක එකක් නොවේ. ඔහුගේ පන්දු යැවීමේ වේගය හා දක
නිවසේ දී වැටීම් හා පිළිස්සීම්වලින් දරුවන් ආරක්ෂා කිරීම දෙමව්පියන්ගේ යුතුකමකි. දරුවන් නිවසේ දී ඇද වැටීම්වලට ලක් වීම සාමාන්ය දෙයකි. වගකීම් සහගතව නිවැ
දේශයේ රක්ෂකයා වන ශ්රී ලංකා ඉන්ෂුවරන්ස් :ීඛෂක්* මෙරට විශාලතම රාජ්ය හිමිකාරිත්වය සතු රක්ෂණ ආයතනය වන අතරල හැකියාවෙන් පිරිපුන් දක්ෂ කාර්යමණ්ඩලය ශ්
පලාලි ගුවන්තොටුපළ, යාපනය ජාත්යන්තර ගුවන්තොටුපළ ලෙස නම්කෙරේ
Prabha Thursday, 03 October 2019 10:27 AM
මේ ඇවිත් තියෙන්නේ සුළු ජාතීන් සතුටු කරන්න කියලයි.
NissankaThursday, 03 October 2019 10:42 AM
චීනෙන් ණය අරන් මිනිස් වාසයක් නැති මත්තල ගුවන් තොටුපලක් හැදුවට වඩා මේක හොද වැඩක් කියලා ප්රභා නෝනට හිතෙන්නේ නැද්ද? අපේ රටේ වැඩි පිරිසක් සංචාරය කරන්නේ ඉන්දියාවේ. බොහෝ දෙනෙක් බෞද්ධ බැතිමතුන් අඩු වියදමකින් දැන් ඒ අයට වන්දනාවේ ගිහින් එන්න අවස්තාවක් ලැබෙනවා
Prabha Thursday, 03 October 2019 11:14 AM
යාපනේ බෞද්ධයින් ගොඩක් ඉන්නවා.
NissankaThursday, 03 October 2019 12:25 PM
දඹදිව වන්දනාවේ යන බොහෝ දෙනෙක් ගුවනින් චෙන්නායි බලා ගොස් එතැන් සිට දුම්රියෙන් උතුරට යන්නේ ගුවන් ගමන් සඳහා වියදම අඩු කරගන්න. මත්තලට වඩා පලාලි සිට චෙන්නායි වලට අඩු මුදලකට ගුවන් ටිකට් පතක් ලබා ගැනීමට හැකියාව තිබේ. කිසිදා ගුවනින් ගොස් නැති ප්රභාලාට ඒ ගැන වැටහීමක් නැත.
ගොන්ගාලේ ගොඩබණ්ඩා Thursday, 03 October 2019 08:56 PM
නිස්සංකට තියෙන්නේ "වැටහීමක්" නොවෙයි "පැටලීමක්" දේශපාලනය පටලවාගෙන ආණ්ඩුව කරන ඕනෑම වරදක් හරි කියලා පෙනෙන ලෙඩක්. තව වැඩි දවසක් නොයා උතුරු නැගෙනහිර පළාත් සභාව මේක පාලනයට අත දාලා තමන්ගේම වීසා නිකුත් කරන්නත් පටන් ගන්න ඉඩ තියනවා. "පනින රිලවුන්ට ඉනිමන් බදිනවා" වගේ වැඩක්. රට හැම තැනම ජාත්යන්තර ගුවන් තොටුපොළවල්. මේ සුදානම් වෙන්නේ "ජාත්යන්තර ගුවන්තොටුපළ" තත්වයට ගෙනත් හම්බන්තොට වරාය චීනෙට විකුනපු හිලවුවට 99 අවුරුද්දකට ඉන්දියාවට බදු දෙන්න. මේකයි ඇත්ත. මේ පටලවා ගැනීම් ලිහන්න බෑ කවදාවත්.
සපුමල් බණ්ඩාර Thursday, 03 October 2019 10:54 AM
රටේ ජනගහනයෙන් හතරෙන් එකක් වන සුළු ජාතින් තුන් වෙනි පන්තියේ පුරවැසියන් පිරිසක් ලෙස සැලකිය යුතුයි කියලද ඔබ සිතන්නේ
kapilaThursday, 03 October 2019 12:07 PM
අනේ අම්මපා මේ වර්ණ අන්ධතාවයෙන් පෙළෙන මිනිස්සුන්ට මේ දේවල්වල යටි අරමුණ තේරෙන්නේ නැති හැටි... මෙය සියළුම කැපුවත් අයට පොදු ධර්මතාවයකි.
Tharindu Thursday, 03 October 2019 10:57 AM
මත්තල වී ගබඩා කළා වගේ මේකේ ළූණු ගබඩා කරන්න පුළුවන්.
senaThursday, 03 October 2019 12:05 PM
ඉන්දියාවේ ඉඳලා දවසකට එකක් දෙකක් වත් එ්වි...
FernandoThursday, 03 October 2019 02:23 PM
ලංකාවට වැඩිම සංචාරකයෝ එන්නේ ඉන්දියාවෙන් කියලා දන්නේ නැද්ද? ලංකාවේ මිනිස්සු වැඩිපුරම සංචාරය කරන්නෙත් ඉන්දියාවේ
BamunuarachchiFriday, 04 October 2019 02:57 AM
ඒ ටිකත් නොඑනවානම් හොඳයි නේද?
sanjayaFriday, 04 October 2019 03:39 AM
ලංකාවට වැඩියෙන්ම එන්නේ ඉන්දියාවෙන් නොවෙයි චීනෙන් .
Hafeel Thursday, 03 October 2019 11:28 AM
දැන් පොහොට්ටුව කියාවි ඉන්දියාවෙන් කොටි ඒවි කියලා.
chandima Thursday, 03 October 2019 11:52 AM
දෙවෙනි ලෝක යුද්දේ අවසන් වෙලා පැවැත්වුණු සාකච්ඡාවකින් පස්සේ යුරෝපයත්, රුසියාවත් ජර්මනිය දෙකඩ කරලා වෙනවෙනම කොටස් අයිති කරගත්තා. මට නම් පෙනෙන්නේ උතුරේ යුද්ධය අවසන් කරන්න අපට උපකාර කරලා ලංකාවේ උතුරත් දකුණත් ඉන්දියාව සහ යුරෝපීයයන් බෙදාගත්තා කියලයි. උතුරේ ජාත්යන්තර ගුවන් තොටුපොළක් පිහිටුවන ගමන්ම ලංකාවේ අභ්යන්තර ගුවන් ගමන්වලට විදේශ ගුවන් සේවා වලට අවසර දෙන්නත් ඉන්දියාව ඒ අභ්යන්තර ගුවන් සේවා ආරම්භ කරන්නත් යනවා. අපට අපේ රට නැතිකරගෙන ලබන සංවර්ධනයෙන් වැඩක් තිබේද?
BamunuarachchiFriday, 04 October 2019 02:50 AM
සංවර්ධනයක් මේ අවුරුදු 5 ට වුනේ නැහැනේ. හැබැයි රට බෙදිල්ල නම් වුනා. එකනේ අර 62 ට ඕනකලේ.
menna Thursday, 03 October 2019 12:32 PM
යාපනය ජාත්යන්තර ගුවන්තොටුපළ...!! හැමඑකකටම වගේ කාගෙවත් නමක් දන්නේ නැද්ද?
Sunil Ambalangoda Thursday, 03 October 2019 01:45 PM
ත්රස්තවාදී යුද්ධයට කලින් පලාලි ගුවන් තොටුපල ජාත්යන්තර ගුවන් තොටුපලක් ලෙස නම්කරලා තිබුණා. ඒ කාලෙත් ඉන්දියාවේ තැන් කීපයකට ගුවන්යානා මෙහෙයුම් සිදුවෙලා තියනවා.
SriLankan Friday, 04 October 2019 12:47 AM
උතුරු පළාත්හි ජනතාව බොහෝ විට ගමන් කරන්නේ යුරෝපීය රටවල් වලට, චෙන්නායි වලට වඩා ලන්ඩන් ගුවන් වලට හොද ඉල්ලීමක් ඇති විය හැක.
Bamunuarachchi Friday, 04 October 2019 02:29 AM
එතකොට මත්තලට එන්නේ නැති ගුවන් යානා පලාලී වලට එනවද?