IMG-LOGO

2024 ජුලි මස 23 වන අඟහරුවාදා


ජනපති අපේක්ෂක අජන්ත ද සොයිසාගේ සහය සජිත්ට

(නිමල කොඩිතුවක්කු)
 
නව ප‍්‍රජාතන්ත‍්‍රවාදී  පෙරමුණේ ජනාධිපති අපේක්ෂක සජිත් පේ‍්‍රමදාස මහතාට තමන් සහයෝගය පළ කරන බව  රුහුණු ජනතා පක්ෂයේ ජනාධිපති අපේක්ෂක අජන්ත ද සොයිසා මහතා  ලංකාදීපයට අද(4)  පැවැසීය.

සජිත් පේ‍්‍රමදාස මහතාගේ ප‍්‍රතිපත්ති ප‍්‍රකාශනයේ ඇතුළත් කරුණු පිළිබඳව ඇතිවූ විශ්වාසය මත තමන් මෙම තීරණය ගත් බවත් ඔහු සඳහන් කළේය.

අජන්ත ද සොයිසා මහතා  හිටපු පාර්ලිමේන්තු මන්ත‍්‍රීවරයෙක් ද වෙයි.



අදහස් (20)

ජනපති අපේක්ෂක අජන්ත ද සොයිසාගේ සහය සජිත්ට

Mahee Monday, 04 November 2019 09:31 AM

ඔය විශ්වාසෙ ඇතිවෙන්න ඇත්තේ මාස කීපයකට කලින් වෙන්න ඕන නේද? ඒ මොකද ඒ ගොල්ලෝ ඇප බඳින්න සල්ලි දෙන්නෙම ඒ ගොල්ලන්ට විශ්වාසය තහවුරු වුනාමනේ.

:       1       90

sharm warn Monday, 04 November 2019 09:33 AM

කොහොමටත් ආවේ ඒ වැඩේටනේ.

:       0       75

sirimal Monday, 04 November 2019 09:33 AM

එහෙම කෙනෙක් ගැන මේ ඇහුවාමයි. ලැබෙන සහයේ තරම කොහොම වෙතත් එක ඡන්දයක් නම් ස්ථිරයි.

:       0       136

Cisco Monday, 04 November 2019 09:36 AM

මෙහෙම සහයෝගය දෙන එක හොඳයි. හැබැයි නාම යෝජනා දෙන්න කලින්ම තීරණය කළා නම් වඩාත් හොඳයි. මෙහෙම අපේක්ෂකයෝ වැඩිවෙන නිසා අමතර මුදලක් වියදම් වෙනවා කියලා මැකෝ කියනවා. ඡන්දෙට යන අමතර වියදමෙන් සියයට දහයක්වත් මෙයාගෙන් අයකරගන්න ඕනේ. මොකද මේවා ජනතාවගේ මුදල්.

:       0       141

පිටිගල මිලානෝ Monday, 04 November 2019 09:40 AM

තමන්ගේ ගෙදර ඡන්දවත් නැති මනෝ විකාරෙන් පිරුණු තවත් කෙනෙක්.

:       0       116

menna Monday, 04 November 2019 09:45 AM

ඉදිරියේදී ඇප මුදල වැඩි කළොත් හොඳයි.

:       0       83

samira Monday, 04 November 2019 09:49 AM

ඡන්ද කොලේ දික්කරපු අය තමයි.

:       0       54

sarath Monday, 04 November 2019 10:06 AM

මෙයාලගේ පක්ෂ අවලංගු කරන්න ඕන.

:       0       56

වීරවිජේ Monday, 04 November 2019 10:14 AM

එක ඡන්දෙන‍ෙ අඩු වෙන්නේ. කම්කරු රස්සාවක් දෙන්න පුලුවන් දින්නම.

:       0       55

sunil Monday, 04 November 2019 10:16 AM

මෙයා කව්ද?

:       0       38

arjuna samarasinghe Monday, 04 November 2019 10:35 AM

රටට සේවය කරන්න බොරු ජනාධිපති අපේක්ෂකයෙක් වෙන්න ඕනෑම නැහැනේ. අපේක්ෂකයෙක් නොවී ඉන්න එකම එක්තරා විදියකට සේවයක්... මොකද මැතිවරණ වියදම සෑහෙන්න අඩුවෙනවා. එ්ක පිනක්...

:       0       97

nimal Monday, 04 November 2019 10:59 AM

ඇත්තෙන්ම මේ අයට ලොකු දඩ මුදලක් නියම කරන්න ඕන.

:       0       64

Ratne Monday, 04 November 2019 11:32 AM

මගේ තැපැල් ඡන්දය හංසයාට නොදී ඔබතුමාට ලබා දුන්නා. දැන් ඔබතුමාත් සජිත් මහතාට සහාය දෙනවා. අන්තිමට ලබා දුන් ඡන්දය අපතේ යෑමක් පමණයි සිදු වුණේ.

:       0       3

isurandi Monday, 04 November 2019 11:51 AM

මෙහෙම අයද ජනපති අපේක්ෂකත්වයට ඉල්ලන්නේ?

:       0       4

රජින්ද Monday, 04 November 2019 12:06 PM

මේ වගේ කඩේ යන අය නිසා මෙදාපාර ඡන්ද කොලේ දික් ගැස්සුණා. ඡන්ද පෙට්ටි ගාන වැඩිවුණා. මේ අයගේ ප්‍රතිපත්ති ප්‍රකාශන ගෙවල්වලට තැපැල් කරන්න තවත් ගාණක් වැයවුණා. ඡන්ද ප්‍රකාශ කරන්න දීපු කාලය දික් ගැස්සුණා. ඒවායේ රාජකාරි කරන අයට ගෙවන අතිකාල වැඩි වුණා... මේ ඔක්කොටම යන සතයක් පාසා වැය කරන්නේ අපේම බදුවලින්... එහෙම දේවල් වෙන්න ඇරලා නාමයෝජනා බාරදීලත් දැන් රට වෙනුවෙන් කියකියා තමන් කඩේ යන අපේක්ෂකයාගේ වේදිකාවට ගොඩවෙනවා. මේ අයගෙන් වැය වෙච්ච අපේ බදු සල්ලි ආයෙත් අය කරගන්න දඩ ක්‍රමයක් නැත්ද?

:       0       0

Mo Monday, 04 November 2019 12:08 PM

ජයවේවා..!!! ඔන්න සජිත්ට තවත් ඡන්දයක් වැඩිවෙලා..

:       0       1

de silva Monday, 04 November 2019 12:40 PM

මෙයාට ඇති ඡන්ද පදනමක් නැත..

:       0       1

gamarala Monday, 04 November 2019 01:22 PM

මේ වැනි අයගේ ප්‍රජා අයිතිය අහෝසි කළයුතුයි. නැවත කවදාවත් මැතිවරණයකට ඉදිරිපත් නොවිය හැකි ලෙස අසාදු ලේඛනයට ඇතුළත් කර, මැතිවරණ කටයුතුවලදී දැරීමට සිදු වූ වියදම් ඔහුගෙන් අයකළ යුතුයි.

:       0       4

Dushmantha Monday, 04 November 2019 02:40 PM

ඔබව ජනාධිපති කරවීමට ජනතාව කොතරම් පෙළගැසී හිටියාද? ඔබ අපගේ බලාපොරොත්තු කඩකර දැමුවේ ඇයි?

:       0       2

බිසෝ මැණිකේ Monday, 04 November 2019 03:32 PM

බලන්න කොච්චර වැරදි වැඩක්ද මෙයා කරන්නේ? මේ අය ඇවිත් විකාර ඡන්දෙ ඉල්ලන නිසා බිලියන ගණන් වියදම් වෙනවා. ඡන්දෙ ඉල්ලා ඇත්තේ වෙනත් න්‍යාය පත්‍රයකටයි. නඩු දාන්න ඕනේ.

:       0       0

ඔබේ අදහස් එවන්න

එසැණ පුවත්

ඡන්දෙට බඩු ගන්න කොමිසම ලංසු කැඳවයි
2024 ජුලි මස 22 34 0

මැතිවරණයක් සඳහා අවශ්‍යවන නොමැකෙන තීන්ත ඇතුළු ලිපි ද්‍රව්‍ය කඩිනමින් මිලදී ගැනීමට මැතිවරණ කොමිෂන් සභාව තීරණය කර තිබේ.


ලෝක නායකයෝ විලාසිතා දැක්මක....
2024 ජුලි මස 22 599 0

ඉන්දීය අග්‍රාමාත්‍ය නරේන්ද්‍ර මෝදි, ඇමෙරිකා ජනාධිපති ජෝ බයිඩන් සහ රුසියානු ජනාධිපති ව්ලැදිමීර් පුටින් ඇතුළු ප්‍රසිද්ධ ලෝක නායකයන් සහ තාක්ෂණික ලෝකය


ළමයින්ට එන්නත් දෙන්න ජපානයෙන් තෑග්ගක්
2024 ජුලි මස 22 166 0

ශ්‍රී ලංකාව පුරා සිටින ළමයින්ට එන්නත් ලබාදීමේ ක්‍රමවේදය වැඩි දියුණු කිරීම සඳහා ජපාන රජයේ ආධාර මත සෞඛ්‍ය අමාත්‍යාංශයට ශීතකරණ පහසුකම් සහිත ට්‍රක් රථ 9


ජනපතිවරණය ගැන ජනපතිගෙන් යළි සහතිකයක්
2024 ජුලි මස 22 564 0

අයවැයෙන් මුදල් වෙන්කළේ ජනාධිපතිවරණයට පමණක් බැවින් අනිවාර්යයෙන්ම ජනාධිපතිවරණය පවත්වන බව ජනාධිපති රනිල් වික්‍රමසිංහ මහතා අද (22) ආණ්ඩු පක්ෂයේ මන්ත්‍රී


විසි දෙක 26 මැතිසබයට?
2024 ජුලි මස 22 468 0

විසි දෙවැනි ආණ්ඩුක්‍රම ව්‍යවස්ථා සංශෝධන පනත් කෙටුම්පත පළමු වර කියවීම සඳහා පාර්ලිමේන්තුවට ලබන 26 වැනිදා ඉදිරිපත් කෙරෙනු ඇතැයි පාර්ලිමේන්තු ආරංචි මාර


අනුර කුමාර - ජපාන විදේශ අමාත්‍ය අතර හමුවක්
2024 ජුලි මස 22 452 0

මේ වන විට ජපානයේ සංචාරයක නිරත ජාතික ජන බලවේගයේ නායක අනුර කුමාර දිසානායක මහතා ජපානයේ විදේශ කටයුතු පිළිබඳ රාජ්‍ය අමාත්‍ය සුගේ යශැහීමී (TSUGE Yoshifumi )මහතා අතර හ


මේවාටත් කැමතිවනු ඇති

වැලිබල් ෆිනෑන්ස්, ශක්තිමත් මූල්‍ය ප‍්‍රතිඵලයක් වාර්තා කරයි 2024 ජුලි මස 13 170 0
වැලිබල් ෆිනෑන්ස්, ශක්තිමත් මූල්‍ය ප‍්‍රතිඵලයක් වාර්තා කරයි

වැලිබල් ෆිනෑන්ස් ගෙවුණු වසර 17ක කාලය පුරාවට ශ‍්‍රී ලංකාවේ මූල්‍ය ආයතනයන් අතර ප‍්‍රමුඛස්ථානයක් හිමි කර ගනිමින් 2023/24 මූල්‍ය වර්ෂයේදී සිය මූල්‍ය විශිෂ්ටත

ශ්‍රී පාද අඩවිය සුපිරිසිදු කරන්නට සියපත ෆිනෑන්ස් වෙතින් “නැමදුමෙන් පසු ඇමදුම” 2024 ජුනි මස 20 1070 1
ශ්‍රී පාද අඩවිය සුපිරිසිදු කරන්නට සියපත ෆිනෑන්ස් වෙතින් “නැමදුමෙන් පසු ඇමදුම”

බුදුරජාණන්වහන්සේගේ, ශිව දෙවියන්ගේ, ආදම්ගේ සහ ශාන්ත තෝමස් අපෝස්තුළුතුමාගේ පා සටහන යනාදී වශයෙන් විවිධ ආගමික සම්ප්‍රදායන් මුල් කරගනිමින් ශ්‍රී පාද ස්ථ

කුරුලෑ කරදරය සදහටම අවසන්! Himalaya Purifying Neem Face Wash අලුත් වෙනසක් සමග නැවතත් ශ්‍රී ලංකාවේ 2024 අප්‍රේල් මස 09 1929 1
කුරුලෑ කරදරය සදහටම අවසන්! Himalaya Purifying Neem Face Wash අලුත් වෙනසක් සමග නැවතත් ශ්‍රී ලංකාවේ

ස්වභාවික ශාකසාර අඩංගු ආයුර්වේදයේ විශිෂ්ඨත්වය රැඳි personal care සහ රූපලාවණ්‍ය නිෂ්පාදන පෙළක් සමග ලොව පුරා ජනතා විශ්වාසයට පාත්‍ර වූ දැවැන්ත සමාගමක් වන Himalaya Wellness

Our Group Site