IMG-LOGO

2024 අප්‍රේල් මස 20 වන සෙනසුරාදා


ඒකක 90ට අඩු විදුලි බිල්පත්වල ගාස්තුවෙන් සියයට 25ක් අඩුකරයි

 

 

(ඩයනා උදයංගනී)

ඒකක බින්දුවේ සිට 90 දක්වා භාවිත කළ විදුලි පාරිභෝගිකයින්ට මාර්තු ,අප්‍රේල් සහ මැයි මාසවල බිල්පත් සඳහා 25% ක ගාස්තු සහනයක් ලබා දීමට කැබිනට් මණ්ඩලය තීරණය කර තිබේ. 

ඔවුන්ට එම ගාස්තු ගෙවීම සඳහා මාස තුනක කාලයක් ලබාදීමටත්, ප්‍රමාදය වෙනුවෙන් දඩ පොලී මුදල් අය නොකිරීමට හා විදුලි විසන්ධි කිරීම් නොකිරීමටත් අමාත්‍ය මණ්ඩලය තීරණය කළ බවත් කැබිනට් ප්‍රකාශක ඇමැති, ආචාර්ය බන්දුල ගුණවර්ධන මහතා පැවසීය.

ඇමැතිවරයා මේ බව පැවසුවේ රජයේ ප්‍රවෘත්ති දෙපාර්තමේන්තුවේ පැවති කැබිනට් තීරණ දැනුම්දීමේ මාධ්‍ය හමුවට එක්වෙමිනි.

විදුලි පාරිභෝගිකයන්ගේ ඉහළ ගිය විදුලිබිල සම්බන්ධයෙන් දිය හැකි තවත් සහන පිළිබඳ ලබන කැබිනට් මණ්ඩලයේදී සාකච්ඡා කරන බව ද ඇමැතිවරයා කීවේය.



අදහස් (19)

ඒකක 90ට අඩු විදුලි බිල්පත්වල ගාස්තුවෙන් සියයට 25ක් අඩුකරයි

rana Thursday, 09 July 2020 06:18 AM

බොරුවේ දිගුවක් ! මෙයගේ සියල්ලම කටින් බතල තමයි.

:       18       259

wedage Thursday, 09 July 2020 06:21 AM

අශ්වයා ගියාට පසුව ඉස්ථාලය වැසීම නේද මේ...?

:       31       185

BamunuarachchiFriday, 10 July 2020 12:45 PM

බදුගෙවන ජනතාවගේ මුදලින් පිනට කන්න බොන්න ලැජ්ජා නැද්ද හලෝ...?

:       12       0

සමිත සේනක අලුත්ගමගේ. Thursday, 09 July 2020 06:32 AM

ඒකක 90ට වැඩි වූ විට විදුලි බිල දෙගුණ වෙනවා. මෙය විදුලි බල මණ්ඩලය මගින් කරනා අසාධාරණ වැඩක්. විදුලි පරිභෝජනය වැඩිවෙන විට බිල වැඩිවීම සිදුවිය යුතු වුවත් ඒකක 90 පැන්න විට එම බිල දෙගුණ වීම ඉතාම අසාධාරණ වැඩක්. මෙහිදීත් සැමටම විදුලිබිල අඩුවීම සිදුවිය යුතු වූවත් එසේ අඩුවී ඇත්තේ ඒකක 90ට අඩු අයට පමණි. මෙය අසාධාරණයකි. අඩු ආදායම් ලබන්නන්ට මෙයින් වාසි සැලසෙනවා යැයි කීවත්, මධ්‍යම පාන්තිකයන්ට මෙයින් අසාධාරණයක් සිදුවෙයි. මේවා පුදුම තීන්දු, තීරණ...

:       50       1416

Malin Thursday, 09 July 2020 06:35 AM

අනේ ඕක ඔයාලම තියාගන්න. ඒකක 90 අඩු බිල් තියෙන්නෙ කියෙන් කීදෙනාටද?

:       0       0

bandara Thursday, 09 July 2020 06:35 AM

සහන දෙන්න මෙච්චර කල් ගන්න ඕනද.?

:       0       0

aaa Thursday, 09 July 2020 07:13 AM

මේ බිල්නම් දැනටමත් ගෙවා අවසන් අයට ලැබෙන සහනය කුමක්ද?

:       0       86

Rohana Thursday, 09 July 2020 07:59 AM

මුලින් කිව්වේ සැමටම සහනය දෙනවා කියලා. දැන් කියනවා ඒකක 90ට අඩු අයට පමණයි කියලා. මේකත් දෙයිද දන්නේ නැහැ. මැතිවරණ ඉලක්ක කරගෙන කරන වැඩක් ලෙසයි මට නම් කියන්න තියෙන්නේ...

:       0       58

indika Thursday, 09 July 2020 08:11 AM

බිල වැඩිවීමේ ආවේ ඒකක වැඩි ගාණක් පාවිච්චි කරපු අයට... නැතිව ඒකක 90ට අඩු අයට නොවේ. ඒකක 90ට අඩු අයට කොහොමත් රුපියල් 1000 ට වඩා බිල වැඩි වෙන්නේ නැහැ. ප්‍රශ්නෙ කොහේවත්, උත්තරේ දීලා තියෙන්නේ වෙන කොහේවත්...

:       0       113

සනත් ඉතාලිය Thursday, 09 July 2020 08:12 AM

පෙබරවාරි 29 සිට මැයි 5 දක්වා දින 66 කට බිලක් ආව ඒකක 534:ක රු 15267 ක. අහලා වැඩකුත් නැහැ. නඩුත්, බඩුත් දෙකම හාමුදුරුවන්ගේ නිසා යකා කියන තරම් කලුනැති නිසා ගෙවලා දැම්මා. නැත්නම් කොහොමද අර කට්ටිය නඩත්තු කරන්නේ..?

:       0       33

කල්පනාFriday, 10 July 2020 12:48 AM

ඇමති මොනවා කිව්වත් පසුගිය වසරේ බිල්පත් අනුව බලනවිට මේ වසරේ බිල්පත්වල ගාස්තු වැඩිවීමක් තියෙනබව ඉතාම පැහැදිලියි. ලෝක තෙල්මිල අන්තයට බැසතිබූ කාලයේ එහි වාසිය ජනතාවට නොදුන් රජය විදුලි බිලත් නොදන්වාම වැඩිකර තිබේ. මෙය අනාගත මොවුන්ගේ රජය යටතේ ජනතාවට ලබාදෙන සහනයන් බව නුවණැත්තෝ සිටියි නම් සිතත්වා..

:       0       16

කල්පනාFriday, 10 July 2020 12:54 AM

මෙය අනාගතයේ මෙම අයගේ සිහින රජයේ ජනතා අශ්‍යතා සෑම දෙයක්ම වැඩිකරන බව දැන් සිටම පෙන්වාදීමක් බව සිතීමට ජනතාවට නුවණැස පහළවේවා..!!!

:       1       24

සනත් ඉතාලිය Thursday, 09 July 2020 08:20 AM

මේ ඊයෙ පුවත "ඉහළ ගිය විදුලි බිලෙන් කොටසක් දැරීමට රජය තීරණය කරයි" අද පුවත "ඒකක 90ට අඩුවෙන් අයට 25% සහ " ප්‍රීති පුරෝහිත ප්‍රීති මෙරට මධ්‍යම පාන්තිකයා ආඩු ආදායම් ලාභීන්ටත් වඩා අන්ත අසරණයි.

:       0       36

මහසෙන් Thursday, 09 July 2020 08:37 AM

ඒකක 90ට වඩා වැඩියෙන් භාවිතයට ගත් අය පසුගිය කාලසීමාවේ පීඩාවට පත් නොවූ අයද?

:       0       114

Anura Thursday, 09 July 2020 09:22 AM

අන්තර්ජාලය මගින් බිල්පත් ගෙවීමට හැකියි කියලා බිල්පතේ "ලෙකෝ" කියල සයිට් එකක් ගැන මහා ලොකුවට සඳහන් කරලා තියනවා. හැබැයි කිසිම තැනක එම සයිට් එකෙන් බිල ගෙවන්න බැහැ. ඇහුවම කියනවා එම සේවාව අක්‍රීයයි කියලා.., විදුලිබල මණ්ඩලේ කිසිම වැඩක් හරියට නොවෙන බවයි පෙනෙන්නේ..

:       0       44

H.M.J.P Thursday, 09 July 2020 12:36 PM

ඒකක 90 අඩු වුණොත් කොහොමත් එන්නේ රු 800ක බිලක්.. 25% ක් කියන්නේ අඩුවෙන්නේ 200යි.. අපේ ගමේ නම් ඒකක 90ට අඩුවෙන් බිල එන්නේ ගමේම මැගලින් ආච්චිලාගේ විතරයි..

:       0       109

SHANAKA Friday, 10 July 2020 04:17 AM

අනේ බෙරගහලා බොරු කරනවා. මේ ආණ්ඩුව දෙනවා කිව්ව සහන සේරම අද වෙනකොට බොරු කියලා තේරෙනවා.

:       0       7

Magrat Friday, 10 July 2020 05:13 AM

සර්ගේ තවත් මෝඩ තීරණයක්... ආපු දවසේ ඉඳලා ගත්තු තීරණ ඔක්කොම හබක්. හමුදාවේ හිටපු අය රාජ්‍යතාන්ත්‍රිකව දැම්මාම ඔහොම තමයි. එළහරකයි, මීහරකයි වගේ...

:       1       100

MK Friday, 10 July 2020 08:54 AM

ඒකක 90ට අඩු අය ඇත්තේ බොහෝම සුලු පිරිසක්... අනිවාර්යයෙන්ම කොරෝනා නිසා නිරෝධායන මධ්‍යස්ථානවලට ගියා. ගෙවල් වලටනම් ඒකක 90ට අඩු ඇති. අපට සාමාන්‍යයෙන් 100ට අඩුවෙන් එනඑක.. කොරෝනා කාලේ 160ට වඩා වැඩිවුණා.. හරිනම් ඒකක අඩු අයට නෙමෙයි... ඒකක ගාණ වැඩි අයටනේ සහන දෙන්න ඕනේ.. වෙන්න ඕනේ කොරෝනාවලට කලින් බිල් 6ක ඇවරේජ් එක අරගෙන ඒකක 100 හෝ 90ට අඩුවෙන් ඉන්න අයට.., දැන් ඔය 25% ඩිස්කවුන්ට් එක දෙන්න ඕනේ...

:       0       22

ඔබේ අදහස් එවන්න

මහ පුවරුව

ඊශ්‍රාලයෙන් ඉරානයට මිසයිලයක්
2024 අප්‍රේල් මස 19 6922 4

ඉරානය පසුගියද ඊශ්‍රායලයට එල්ල කළ ප්‍රහාරයට පිළිතුරු වශයෙන් ඊශ්‍රායල අද(19) අලුයම ඉරානයේ ඉස්ෆාහන් නගරය ආසන්නයට මිසයිල ප්‍රහාරයක් එල්ල කර ඇතැයි ඇමෙරිකා


අපේ කෙල්ලෝ ක්‍රිකට් ලොව හොල්ලති
2024 අප්‍රේල් මස 18 3715 1

ශ්‍රී ලංකා කාන්තා ක්‍රිකට් පිල දකුණු අප්‍රිකානු කාන්තා ක්‍රිකට් පිලට එරෙහිව දකුණු අප්‍රිකාවේදී පැවැති එක්දින ක්‍රිකට් තරගාවලියේ තෙවැනි සහ අවසන් තර


කොන්ත්‍රාත්කරුවෝ පැනයති:අනුරාධපුර රෝහලේ ගොඩනැගිලි පැලවෙති
2024 අප්‍රේල් මස 17 3059 10

අනුරාධපුර ශික්ෂණ රෝහලේ විවිධ අංශවල ප්‍රයෝජනය සඳහා රුපියල් කෝටි ගණනක් වියදම් කරමින් ඉදි කිරීම් ආරම්භ කළ දැවැන්ත ගොඩනැගිලි සංකීර්ණ කිහිපයක් විනාශ වෙම


පාලිත තෙවරප්පෙරුම විදුලි සැර වැදී මරුට
2024 අප්‍රේල් මස 16 11735 33

හිටපු රාජ්‍ය අමාත්‍ය පාලිත තෙවරප්පෙරුම මහතා විදුලි සැර වැදීමෙන් මියගොස් ඇතැයි නාගොඩ රෝහල් ආරංචි මාර්ග කියයි.


’’ඡන්දෙට කලින් වාහන පර්මිට් එක ඕනෑ’’
2024 අප්‍රේල් මස 15 8003 57

මුලින් නිකුත් කෙරුණු තීරු බදු රහිත වාහන බලපත්‍රය ලබාදිය නොහැකිනම් ඊට වඩා අඩු වාහනයක් හෝ මිලදී ගැනීමට වාහන බලපත්‍රයක් ඉදිරි ජනාධිපතිවරණයට පෙර දෙන්න


නිවෙස්වල අනතුරු දෙකකින් මල් කැකුළු දෙකක් මිලින වෙති
2024 අප්‍රේල් මස 15 3052 2

පඬුවස්නුවර සහ අරලගංවිල නිවෙස්වල දී සිදු වූ අනතුරු දෙකකින් කුඩා දරුවන් දෙදෙනකු මියගොස් ඇතැයි පොලිසිය කියයි.


මේවාටත් කැමතිවනු ඇති

කුරුලෑ කරදරය සදහටම අවසන්! Himalaya Purifying Neem Face Wash අලුත් වෙනසක් සමග නැවතත් ශ්‍රී ලංකාවේ 2024 අප්‍රේල් මස 09 221 0
කුරුලෑ කරදරය සදහටම අවසන්! Himalaya Purifying Neem Face Wash අලුත් වෙනසක් සමග නැවතත් ශ්‍රී ලංකාවේ

ස්වභාවික ශාකසාර අඩංගු ආයුර්වේදයේ විශිෂ්ඨත්වය රැඳි personal care සහ රූපලාවණ්‍ය නිෂ්පාදන පෙළක් සමග ලොව පුරා ජනතා විශ්වාසයට පාත්‍ර වූ දැවැන්ත සමාගමක් වන Himalaya Wellness

ආදරයට ආදරෙන් ළංවෙන්න කියාදෙන කතාවක් Closeup #BreakTheBarriers 2024 මාර්තු මස 14 1536 0
ආදරයට ආදරෙන් ළංවෙන්න කියාදෙන කතාවක් Closeup #BreakTheBarriers

ආදරය යනු සියලු සීමාවන් ඉක්මවා යන විශ්වීය සංකල්පයකී. එයට හදවත් එකතු කිරීමේ අසීමිත බලයක් ඇත.සැබෑ ප්‍රේමයක් නිරන්තරයෙන් සියුම් ලෙස අප ආත්මයන් ස්පර්ෂ කරම

හලාල් කවුන්සිලය, ජාතික තත්ත්ව සම්මාන උළෙලේදී සම්මානයට පාත්‍ර වේ 2024 පෙබරවාරි මස 19 1431 2
හලාල් කවුන්සිලය, ජාතික තත්ත්ව සම්මාන උළෙලේදී සම්මානයට පාත්‍ර වේ