පුෂ්පකුමාර මල්ලවආරච්චි
මාතර සිට මහනුවර බලා ධාවනයවූ සීඝ්රගාමී දුම්රිය අද (26) රාත්රී පල්ලෙවෙල දුම්රිය ස්ථානය ආසන්නයේදී පීලි පැනීමට ලක්වීම නිසා මගීහු දැඩි අපහසුතාවයකට පත්වූහ.
මහනුවර බලා ගමන් ගත් දුම්රිය පල්ලෙවෙල දුම්රිය ස්ථානය පසු කරනවාත් සමඟ එහි එන්ජිමේ ඉදිරි රෝද යුගල කිහිපයක් මෙසේ පීලී පැන ඇත. මෙම පීලි පැනීම සිදුව ඇත්තේ ප්රධාන දුම්රිය මාර්ග අතර දුම්රිය හුවමාරු කරන ස්ථානය ආසන්නයේදීය.
දුම්රිය පීලි පැනීමෙන් සිල්පර කොට කිහිපයකට හානිවී ඇති අතර මගී මැදිරිවලට හානි සිදුවී නොමැත. දුම්රියේ ගමන් ගත් මගීහු මේ හේතුවෙන් අපහසුතාවයට පත්ව දුම්රිය වේදිකාවේ මෙන්ම දුම්රිය මාර්ගයේද තැනින් තැන රැදී සිටියහ.
මෙම පීලි පැනීම නිසා වේයන්ගොඩ හා මීරිගම අතර කොටසේ තනි මාර්ගයේ දුම්රිය ධාවනය කරවීමට පියවර ගන්නා බව දුම්රිය බලධාරීහු පැවසුහ. රාත්රී තැපැල් දුම්රියන්ද බොහෝ වේලාවක් ප්රමාදවීමට ඉඩ ඇති බව දැනගන්නට ඇත.




2025 දෙසැම්බර් මස 18
581
2
ශ්රී ලංකාවේ අංක 1 සන්නිවේදන සම්පාදකයා වන ඩයලොග් ආසිආටා පීඑල්සී, මෙරට ඩිජිටල් තාක්ෂණික ගමන්මගේ සුවිශේෂී සන්ධිස්ථානයක් සනිටුහන් කරමින්, 5G යුගයක් සඳහා
2025 දෙසැම්බර් මස 16
285
0
සියපත ෆිනෑන්ස් පීඑල්සී සිය දීපව්යාප්ත ශාඛා ජාලය තවදුරටත් පුළුල් කරමින් 60 වැනි ශාඛාව කෑගල්ල දිස්ත්රික්කයට අයත් වරකාපොළ නගරයේ විවෘත කොට ඇත.
2025 දෙසැම්බර් මස 04
1087
2
’දිට්වා’ සුළි කුණාටුව හේතුවෙන් ඇති වූ ආපදා තත්ත්වය හමුවේ, රට යළි ගොඩනැගීමේ ජාතික මෙහෙවරට කඩිනමින් සහාය පළ කරමින්, HUTCH සමාගම ’Rebuild Sri Lanka’ අරමුදල වෙත රුපියල්
නුවර යන දුම්රිය පල්ලෙවෙලදී පිට පනී
ගාමිණී Friday, 27 April 2018 03:51 AM
හිමින් යන්නවත් පුළුවන් විදියට දුම්රිය මාර්ගයක් නඩත්තු කරන්න බැරි රටක් අපි. වෘත්තීය අයිතවාසිකම් ඉල්ලල සටන් කරන දුම්රියසේවකයෝ මේවට නිහඬ ඇයි.?
wedage Friday, 27 April 2018 04:18 AM
මේ වගේ අවස්ථා වලදී ප්රයෝජනයට ගැනීම සඳහා ඉංජිමේ ජැක් හතරක් නිර්මාණය කල යුතුය එවිට නැවත පීලි මතට ඉංජිම තබා ගැනීම කල හැක.
shan saudi Friday, 27 April 2018 07:17 AM
වෙදගේ, එතකොට කැබින් පීලි පැන්නොත් මොකද කරන්නේ එහෙම උනොත් පෙට්ටියක් ගානේ ජැක් සවිකරන්න වෙනවා මේකට කරන්න ඕනේ වාර්ෂිකව දුම්රිය මර්ගයේ තත්වය සුදුසුකම්ලත් තුන්වන පරීක්ෂක ආයතනයක් (දුම්රිය දෙපාර්තමේන්තුවෙන් පිට) හරහා පරීක්ෂාවට භාජනයට ලක්කර අනතුරුදායක හා ගෙවුන පීලි මෙන්ම අබලන් වූ සිල්පර දිරා පත්වෙමින් යන පීලි මව්න්ට් ඇන ඇතළුව , සෝදාපාලුවට පත්ව ඇති දුම්රිය මාර්ගය පාලම් අදාල වාර්තා අනුව නඩත්තු කිරීමයි තවද වාර්ෂිකව දුම්රිය මැදිරි සහ ඉංජිමේ රෝදවල තත්වයද පරීක්ෂා කර අවැසි නඩත්තු කල යුතුය දුම්රිය වේගයෙන් දාවනය වන විට මාර්ගයේ සමහර තැන උස පත්වන හැටි අප දැක ඇත එම උස පහත වීම මතද දුම්රිය පීලි පැනීමට ඉඩ ඇත, මෙන්ම වංගුවල ආරක්ෂක පීල්ල නොමැති හෝ ගෙවීයාම මතද දුම්රිය පිටතට තල්ලුවීම සිදුවනු ඇත තවද රියදුරන් වේග සීමාවන් අනුගමනය නොකිරීමත් විශාල හේතුවක් ඇත.
wedage Friday, 27 April 2018 08:06 AM
කැබින් පීලි පැනීමට පිලියමක් ලෙස ඉන්ජිමේ දොඹකරයක් නිර්මාණය කල යුතුය. පළමුව ඉන්ජිම පීලි මතට පැමිණ ක්රමයෙන් මැදිරි පීලිගත කල යුතුය. දකුණේ දුම්රිය මාර්ගය ඉතා අධික මුදලක් ඉන්දියාවට පූජා කොට 100යේ වේගයට යන්නට අලුත් වැඩියා කළත් පරණ කාල සටහනටම අනුව දුම්රිය ධාවනය වන බව කරුණාවෙන් සලකන්න.
RAJ Friday, 27 April 2018 08:32 AM
මේවා පුද්ගලිකරණය කරන්න ඕනෑ. හැමදාම ප්රමාදයි. කිසිම වගකීමක් නැහැ. නොදකින්...
rocky Saturday, 28 April 2018 02:16 AM
පීලි දැමීම නතර කරන්න. කෝච්ච්වලට ටයර් යොදා හයි වේ මාර්ගවල ධාවනය කිරීමෙන් පීලි පැනීම නැවත්විය හැකියි !