IMG-LOGO

2025 දෙසැම්බර් මස 07 වන ඉරිදා


ඊමේල් හැඩකරන සලකුණ හැදුණු හැටි

ප‍්‍රාග් ඵෙතිහාසික යුගයෙන් පසු එළැඹි මධ්‍යතන යුගයේ වැසියෝ ඔවුන්ගේ දෛනික ජීවිතය හා බැඳුණු කාර්යයන්හි මුල්වූ විෂයයන් සඳහා විවිධ සලකුණු භාවිතා කර තිබේ. සන්නිවේදනය , හැඳින්වීම, තීරණය කිරීම, ගබඩා කිරීම සටහන් තැබීම සඳහා විවිධ ජ්‍යාමිතික හැඩ ඇති ලකුණු යොදා ගෙන ඇත.

එම යුගයේ ස්පාඤ්ඤයේ හා පෘතුග්‍රීසි වැසියෝ ස්කන්ධය නොහොත් බර තීන්දු කිරීම සදහා විශේෂ සලකුණක් හාවිතා කර ඇත. අද සෑම විද්‍යුත් තැපෑලකටම අනිවාර්ය වූ ( @) ”ඇට්” යනුවෙන් හදුන්වන විශේෂ සලකුණ උපත ලබන්නේ එම යුගයේ ස්පාඤ්ඤයේදීය. සීමිත බරක් හැඳින්වීමට ඉහත සලකුණ යොදා ගෙන ඇත. එම බර ප‍්‍රමානය සාමාන්‍යයෙන් කිලෝ ග‍්‍රෑම් 11.3 පමණවේ.

පසු කලකදී විදේශ වෙළඳාමේ ව්‍යාප්තිය සමග ඉංග‍්‍රිසීන් විසින් ඇට් යන වචනයට ඉහත සලකුණ භාවිතා කිරීමට පුරුදු විය. ඉන්පසු ස්ථානයක් හදුන්වන සලකුනක් ලෙස සමාජ ගත වුයේය.  අන්තර්ජාලයේ උපත සමග ඒ හා බැඳුණු විද්යුත් තැපැල් පෙට්ටියක්ද බිහිවිය. 1971දී ඇමෙරිකානු ජාතික පරිගණක විශේෂඥයෙක් වන රේ තොම්ලින්සොන් විසින් ඉහත සලකුණ විද්යුත් තැපෑලට හඳුන්වාදී ඇත්තේය. වර්තමානයේ විද්යුත් තැපෑලක් හිමි සියල්ලෝ ඉහත සලකුණ භාවිතා කරති. අද එම සලකුණ නොමැති විද්යුත් තැපෑලක් නොමැති තරම්ය.

 

 



අදහස් (0)

ඊමේල් හැඩකරන සලකුණ හැදුණු හැටි

ටිරල් l Thursday, 22 October 2015 04:23 AM

ආනන්දගේ මෙම ලිපියට මාගේ ප්‍රසාදය පුදමි (ත)

:       0       0

ඇන්ටන් වර්ණකුලසුරිය ඔස්ලෝ Tuesday, 20 October 2015 12:14 PM

හැමදාම මිනීමැරුම් ,අනතුරු ,දුෂණ,අපචාර ගැන කතා බලන අපිට ඔලුවට ගන්න දෙයක් තිබෙන හොඳ ලිපියක්. සුනිල්ට ස්තුතියි! (නි)

:       0       0

ඉෂාර Tuesday, 20 October 2015 12:24 PM

බොහොම වටිනා ලිපියක් (නි)

:       0       0

චන්දරේ පැරීසිය Wednesday, 21 October 2015 04:43 PM

ආනන්දගේ මෙම ලිපියට මාගේ ප්‍රසාදය පුදමි ! (අ)

:       0       0

සාලිත Wednesday, 21 October 2015 03:48 AM

ටිකක් දිගට කියවන්න බලාගෙන ආවෙ. තව ටිකක් දිගු වුණා නම් හොඳයි (නි)

:       0       0

නාත් රණසිංහ Monday, 19 October 2015 07:23 PM

නමුත් e - mail පැමිණීමට පෙර මේ ලකුණ වැඩිපුරම බාවිතා වුනේ at the rate of යන්නටයි.(රේ)

:       0       0

රුවන් Tuesday, 20 October 2015 05:34 AM

බොහොමයක් මුර පද වලට මෙම ලකුණ භාවිතා කරනවා.(රේ්)

:       0       0

සහන් Monday, 19 October 2015 12:20 PM

හොඳ ලිපියක් (නි)

:       0       0

රාජා බස්නායක ග්‍රීසිය Wednesday, 21 October 2015 12:42 PM

හොඳ වැදගත් කරුණක් දැනගැනීමට ලැබුණු ලිපියක්. මෙවැනි දේ පාඨකයන්ට දැනගැනීමට සළස්වන ඔබතුමාට තවත් ධෛර්යය ලැබේවා! (නි)

:       0       0

ජානක බද්දේගම සෞදි රියාද් Tuesday, 20 October 2015 05:38 PM

ෂා! හොඳ ලිපියක්නේ.අපි මෙච්චර ඉන්ටර්නෙට් බලනවා.නමුත් ඔය කතාව දන්නේ නැහැනේ.එම දැනුම ලබා දුන් ඔබතුමාට පින්සිද්ධ වේවා !! (නි)

:       0       0

රදේ - බර්ලින් Tuesday, 20 October 2015 06:32 AM

මෙතුමා කවුරුවත් නොසිතන දේවල් ගැන ලියලා දැනුම බෙදාදෙනවා. (නි)

:       0       0

අජිත් නානායක්කාර ජිනීවා Tuesday, 20 October 2015 10:42 AM

නොදන්නා දේවල් දැනගැනීමට මෙවැනි වැදගත් ලිපි ලියන සුනිල් මහත්මයාට බොහෝම ස්තුතියි .(ම)

:       0       0

සුමාල් Tuesday, 20 October 2015 07:07 AM

එම සලකුණ නොමැති විද්යුත් තැපෑලක් නැත එය අනිවාර්යෙන් තිබිය යුතුය. (බ)

:       0       0

සේන Thursday, 22 October 2015 05:53 PM

දැනුම බෙදා දීම අති උතුම් පුණ්‍ය කර්මයක්. බෞද්ධයන්ගේ විශ්වාසයට අනුව ඊළඟ ආත්මයේදී සුනිල් මහතාගේ දැනුම දස දහස් ගුණයකින් වැඩි වේව(රේ)

:       0       0

ඔබේ අදහස් එවන්න

 

 
 

මේවාටත් කැමතිවනු ඇති

ශ්‍රී ලංකාව යළි ගොඩනැගීම වෙනුවෙන් HUTCH සමාගම රුපියල් ලක්ෂ 600 ක සුවිශේෂී මූල්‍ය දායකත්වයක් ලබා දෙයි 2025 දෙසැම්බර් මස 04 262 0
ශ්‍රී ලංකාව යළි ගොඩනැගීම වෙනුවෙන් HUTCH සමාගම රුපියල් ලක්ෂ 600 ක සුවිශේෂී මූල්‍ය දායකත්වයක් ලබා දෙයි

’දිට්වා’ සුළි කුණාටුව හේතුවෙන් ඇති වූ ආපදා තත්ත්වය හමුවේ, රට යළි ගොඩනැගීමේ ජාතික මෙහෙවරට කඩිනමින් සහාය පළ කරමින්, HUTCH සමාගම ’Rebuild Sri Lanka’ අරමුදල වෙත රුපියල්

ශ‍්‍රී  ලංකා ඉන්ෂුවරන්ස් ලයිෆ්, 2025  SLIM  ජාතික විකුණුම් සම්මාන රාත‍්‍රියේදී  (SLIM National Sales Awards) සම්මානයන්ගෙන් පිදුම් ලබයි. 2025 නොවැම්බර් මස 21 403 1
ශ‍්‍රී ලංකා ඉන්ෂුවරන්ස් ලයිෆ්, 2025 SLIM ජාතික විකුණුම් සම්මාන රාත‍්‍රියේදී (SLIM National Sales Awards) සම්මානයන්ගෙන් පිදුම් ලබයි.

ශ‍්‍රී ලංකා ඉන්ෂුවරන්ස් ලයිෆ් හි විකුණුම් කණ්ඩායම විකුණුම් වෘත්තිකයන් ලෙස විශිෂ්ටත්වය කරා යන ගමනේදී ඔවුන්ගේ උනන්දුව සහ කැපවීම වෙනුවෙන් 2025 ශ‍්‍රී ලංක

ඕනම වෙලාවක - ඕනම තැනක ඉඳන්, මේ අළුත්වෙන කරදරලස් Trend එකට Set වෙන්න. 2025 නොවැම්බර් මස 17 388 0
ඕනම වෙලාවක - ඕනම තැනක ඉඳන්, මේ අළුත්වෙන කරදරලස් Trend එකට Set වෙන්න.

දවසින් දවස අපි හැමෝගෙම ජීවිත හිතාගන්න බැරි තරම් කාර්යබහුල වෙනවා! ඒ busy life එක අස්සේ shopping කරනවා කියන්නේ තවත් ලොකු කාර්‍යභාරයක් නේද? හවසට වැඩ ඇරිලා ගෙදර යන ගම

Our Group Site