(රංජිත් රාජපක්ෂ )
උඩරට දුම්රිය මාර්ගයේ හැටන් සහ කොටගල අතර අඩි හැටේ පාලම මතදි ඉකුත් (13) වැනි දා රාති්ර තැපැල් දුම්රියේ මැදිරි හතරක් පීලිපැනිමෙන් අලාභ හානි වු අඩි හැටේ පාලමේ ප්රතිසංස්කරණ කටයුතු සඳහා දුම්රිය දෙපාර්තමේන්තුව සතු කුඩා දුම්රිය දොඹකරයක සහයෝගය ලබා ගෙන ඇති බව දුම්රිය දෙපාර්තමේන්තු පාලම් ප්රධාන ඉංජිනේරු රංජිත් විජේසිරි පැවසීය.
යකඩ තාක්ෂණය අඩු කාලයකදි මෙම පාලම ඉදිකර ඇති බවත් වර්තමානයේ වැඩි බරකින් යුත් දුම්රිය එන්ජින් ධාවනයට එක්කර තිබිම නිසා පාලම වෙනුවට නව යකඩ පාලමක් සවිකිරිම සම්බන්ධයෙන් දුම්රිය දෙපාර්තමේන්තු අවධානය යොමුවී ඇති බවයි.
අලාභ හානි වු මෙම පාලම සති තුනක් ඇතුළත අලුත්වැඩියා කර උඩරට දුම්රිය ගමනාගමනය යළි යථා තත්ත්වයට පත් කිරිමට සැලසුම් කර තිබුනද තම සේවකයන්ගේ කාර්යක්ෂම සේවය හමුවේ පාලම ප්රතිසංස්කරණය කර අවසන් කිරිමට සැලසුම් කළ කාලයට වඩා කඩිනමින් දුමිරිය මාර්ගය යථාතත්ත්වයට පත් කිරිම තම අපේක්ෂාව බව රංජිත් විජේසිරි සඳහන් කළේය.
ජලය පමණක් භාවිතාකර විදුලිය ජනනය කළ හැකි අති නවීන තාක්ෂණයෙන් යුත් විදුලි ජනන යන්ත්රයක් ශ්රී ලංකාවට හඳුන්වා දී තිබේ.
ජනාධිපති රනිල් වික්රමසිංහ මහතා ජනාධිපති කාර්යාලයේදී අද නව වසරේ වැඩ ආරම්භ කළේය.
විශ්ව විද්යාල ආචාර්යවරුන්ගේ වෘත්තීය සමිති මාර්තු මස 03 වනදා සිට ක්රියාත්මක කළ ක්රියාමාර්ගය නිමාකරමින් අද සිට පේරාදෙණිය විශ්ව විද්යාලීය පීඨ නමයෙහ
සිංහල සහ දෙමළ අලුත් අවුරුද්දේ හිස තෙල් ගැල්වීමේ නැකත අද (16) පෙරවරු 9.41 ට යෙදී තිබුණි.
විදේශිකයන් සදහා වෙන්වූ අළුත් අවුරුදු උත්සවයක් අද කළුතර රෝයල් ෆාම් හෝටලයේදී පැවතී අතර , එහි අවුරුදු කුමාරීය ලෙස බටහිර ජර්මනියේ ඊමා ග්රේර් මෙනවිය කිරු
සිංහල අලුත් අවුරුද්දේ ප්රධානම චාරිත්රය වන වැඩ අල්ලීම සහ ආහාර අනුභවය කිරීමේ නැකත උදා විය.
ආදරය යනු සියලු සීමාවන් ඉක්මවා යන විශ්වීය සංකල්පයකී. එයට හදවත් එකතු කිරීමේ අසීමිත බලයක් ඇත.සැබෑ ප්රේමයක් නිරන්තරයෙන් සියුම් ලෙස අප ආත්මයන් ස්පර්ෂ කරම
ශ්රී ලංකා ප්රමිති ආයතනය (SLSI) විසින් සංවිධානය කරන ලද, ශ්රී ලංකා ජාතික තත්ත්ව සම්මාන උළෙල (SLNQA) 2022 හි ඉහළ ගුණාත්මකභාවය වෙනුවෙන් වූ කැපවීම ඇගයෙමින් හලාල් ප්
දශක 6කට අධික ඉතිහාසයකට උරුමකම් කියන ශ්රී ලංකාවේ පුරෝගාමී රක්ෂණ සමාගම වන ශ්රී ලංකා ඉන්ෂුවරන්ස් සිය ජීවිත හා සාමාන්ය රක්ෂණ ව්යාපාර නීත්යානුකූල
උඩරට දුම්රිය මාර්ගයේ පාලම අලුත්වැඩියාවට සති තුනක්
Rex Hatton Monday, 17 July 2017 06:13 AM
අවුරුදු 150 කට කලින් ඉන්දීය කම්කරුවන්ගේ දහඩිය මහන්සියන් හා ජීවිත පූජාවෙන් බ්රිතාන්ය පාලකයන් ඉදිකළ මෙම දුම්රිය මාර්ග රටට සම්පතක්. මෙය රැක ගැනීමට දුම්රිය දෙපාර්තමේන්තුව දරන උත්සාහයට අපගේ ප්රණාමය.
supun maduranga Monday, 17 July 2017 07:03 AM
මේ පාලම යකඩ තාක්ෂනය නොදියුණු කාලේ හදපු එකක් කියලා අඩුවෙන් තක්සේරු කරන්න හොඳ නෑ... අද කාලේ හදන පාලමක් අවුරුදු 50ක් තියෙනවා කියලා කියන්න පුලුවන්ද?? හදල ඉවරවෙනකොට කඩාගෙන වැටෙනවා.... උඩරට දුම්රිය මාර්ගයේ තියෙන මෙවැනි පාලම් පරණ උනාට විශිෂ්ට ගනයේ නිර්මාණ.... මෙවැනි පාලම් එංගලන්තේදී සම්පුර්ණයෙන් හදල ඉවරකරලා තමා මෙහෙ ගෙනත් සවිකරලා තියෙන්නේ... සම්පුර්ණ පාලම් කොටසම තනි සැකිල්ලක්... ඒවා වෙන්කරන්න බැහැ.... ඇන ගලවන්න බෑ....රිවට් කරලා තියෙන්නේ... ඒවගේම මලකඩ ඉතාම අඩුවෙන් කන ලෝහ බාවිතා කරලා තියෙන්නේ... මෙච්චර කාලයක් පවතින්න හේතුව එක තමා... අද කාලේ පාලම්වල මෙවැනි ලක්ෂණ නෑ..
wedage Monday, 17 July 2017 09:17 AM
මෙවැනි දුම්රිය පාලම් ඇති ස්ථානවලදී දුම්රියවල වේගය අඩු කිරීමට පියවර ගන්න. අතිරේක වැර ගැන්නුම් යොදා ශක්තිමත් කිරීමට පියවර ගන්න.
නුමාMonday, 17 July 2017 10:29 PM
මෙවැනි පාලම් ඇති තැන් තැන් පමණක් නොවේ, උඩරට දුම්රිය කොතැනත් ඉබි ගමණින් තමා ගමන් කරන්නේ. මුළු දුම්රිය මාර්ගයම නවීකරණය අවශ්යයි. කිලෝමීටර 250-300 යන්න පැය 10 විතර තවමත් අප වැය කරනවා.
kumar (galf) Monday, 17 July 2017 10:32 AM
ආපෝ.., ඉන්දියන් හා චීන යකඩ එහෙම දාලා මේ පාලම් අලුත්වැඩියා කරන්න එප... කඩාවැටෙයි දිරා ගිහිල්ලා..
my3 Monday, 17 July 2017 11:47 AM
මේ පාලම යටිනුයි, දෙපැත්තෙනුයි, එයාර් බෑග් හයි කරා නම් නේද හොඳ?
ranjith bogoda Tuesday, 18 July 2017 01:02 AM
හරිම අගය කල යුතුඉ ඔවුන්ගේ උත්සාහය